جدایی برانکو از تیم ملی عمان؛ پروفسور جانشین اسکوچیچ می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

در حالی که بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال از برانکو ایوانکوویچ به عنوان یکی از گزینه های نیمکت ایران یاد می شود یک رسانه عمانی از جدایی این مربی از تیم ملی این کشور خبر داده است.

به گزارش خبرورزشی، سایت INFO SPORTS با انتشار عکسی از سرمربی سابق ایران نوشت که برانکو از تیم ملی عمان جدا خواهد شد. این در حالی است که توضیحی در خصوص مقصد آینده برانکو داده نشده است.

باید منتظر ماند و دید سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی جدایی اش را تایید می کند یا نه. در صورتی که این اتفاق بیفتد برانکو یک گزینه جدی برای هدایت ایران در جام جهانی خواهد بود.

هر چند این مربی پیش از این بارها از اسکوچیچ حمایت کرده بود اما ماجرای اصرار او به پرداخت مالیاتش توسط باشگاه پرسپولیس نشان از تصمیم احتمالی او برای بازگشت به فوتبال ایران دارد.

پست بعدی

حرکت زیبای زنان هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی+ عکس

پ سپتامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| روز گذشته و در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت، برای اولین بار در لیگ برتر هواداران زن پرسپولیس توانستند از نزدیک بازی تیم مورد علاقه خودشان را تماشا کنند. آنها در حالی وارد استادیوم آزادی شدند که پرسپولیس موفق شد با ۲ گل نفت را شکست دهد. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000