دادن مجوز برای برگزاری تجمعات بهترین کار است/ اگر اعتراض به صورت مسالمت‌آمیز انجام شود مشکلی ندارد

اعتمادآنلاین|

ایران این روزها شاهد اعتراضات سراسری زیادی در کشور است. برخی از آنها به خشونت کشیده می شود و برخی دیگر هم با آزامش به اتمام می رسد. نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باید اجازه برگزاری به اعتراضات مسالمت آمیز داده شود چرا که این موضوع می تواند به چاره اندیشی برای مشکلات کشور کمک کند.

به گزارش ایلنا، همایون سامه یح نجف آبادی گفت‌وگویی در اینباره انجام داده که مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*به عقیده بنده اگر فضا و فرصت برای برگزاری برخی اعتراضات به صورت مسالمت‌آمیز داده شود، حتما به مسئولان کمک می‌کنند تا بهتر با آن مشکل و دغدغه مواجه شوند و بتوانند برای حل آن چاره‌اندیشی کنند.

*در واقع این رویکرد می‌تواند به ایجاد رضایت کلی در جامعه کمک کند.

*گروه‌های مختلف در مقابل ساختمان مجلس تجمع برگزار کرده اند و در بسیاری از موارد این تجمعات ختم به این شد که تدبیر و چاره‌اندیشی برای حل مشکل صورت گرفت.

*یکی از مهمترین موارد این چنینی تجمع و حضور خانواده‌‌های بیماران پروانه‌ای در مقابل مجلس در روز حضور آقای رئیسی در مجلس بود که آن‌ها توانستند مشکلات خود از جمله کمبود دارو را با ایشان در میان بگذارند.

*بعضی مواقع اگر اعتراض به صورت مسالمت‌آمیز انجام شود مشکلی ندارد و افراد از این طریق می‌توانند مشکلات خود را حالا مشکل معیشتی باشد یا صنفی یا موارد دیگر با مسئولان مطرح کنند و بهتر به تصمیم‌گیران و مقامات اجرایی منتقل کنند.

*انجام اجتماعات طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی بلامانع است. دادن مجوز برای برگزاری تجمعات بهترین کار است، نه اینکه ما بخواهیم صورت مساله را پاک کنیم و اجازه برگزاری تجمع ندهیم.

*در حال حاضر متاسفانه خیلی از معاندین دارند از این اعتراضات سوءاستفاده کرده و موج‌سواری می‌کنند.

*من چندبار اشاره و تاکید کردم که با برگزاری تجمع برای بیان موضوعات موافقم اما مشکل این است که متاسفانه در زمان انجام چنین اعتراضاتی، برخی گروه‌ها از خارج از کشور و حتی در داخل کشور دارند روی آن بنزین می‌ریزند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بازیکنانی مثل بازیکنان ایران ندیده‌ام/ حامل پیام صلح هستیم

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| جام جهانی فوتبال قطر کمتر از یک کاه دیگر آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران نیز در این رقابت ها باید به مصاف انگلیس، آمریکا و ولز برود. حالا کارلوس کی روش مربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با یک نشریه معتبر فوتبالی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000