رویکرد واقعی واشنگتن نسبت به هم پیمانانش آشکارا نشان داده شد

اعتمادآنلاین|

مقام های روسیه نگرانی های جدی در باره احتمال کاربرد بمب کثیف توسط کی یف در سرزمین اوکراین برای متهم کردن مسکو به تروریسم هسته ای را بارها مطرح کردند.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پوتین در نشست رئیسان سازمان های امنیتی و خدمات ویژه سازمان کشورهای مستقل مشترک المنافع، با توصیف اوکراین کنونی به عنوان کشوری که به ابزار سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده، افزود:

*رویکرد واقعی واشنگتن نسبت به هم پیمانانش، آشکارا در مورد اوکراین نشان داده شده و سرزمین آن در پی کودتای ۲۰۱۴ تقریبا فوری به عرصه تجربه های بیولوژیک نظامی، تبدیل شده است.

پوتین همچنین واشنگتن را به نادیده گرفتن سخنان کی یف در باره دستیابی به جنگ افزار هسته ای، ادعاهای نادرست مربوط به بمب کثیف و ادامه سرازیر کردن جنگ افزار سنگین به این کشور متهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جزئیاتی تازه از جشنواره فیلم ۱۰۰ منتشر شد

چ اکتبر 26 , 2022
همزمان با انتشار متن رسمی فراخوان اعلام شد سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ در سه بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان، نهم تا دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ پس از ۴ سال وقفه به دلیل شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000