پورشه ماکان ۱۰ میلیارد تومان قیمت خورد/ جزییات مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی

پورشه ماکان ۱۰ میلیارد تومان قیمت خورد/ جزییات مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی

تسنیم نوشت:براساس اعلام سازمان اموال تملیکی مجموع ۷۶ خودرو خارجی که در مزایده دوم این سازمان قرار گرفته بودند و ارزش کارشناسی آنها ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شده بود، با احتساب مالیات ارزش افزوده، ۴۲۸ میلیارد تومان به فروش رسیدند.

با توجه به اطلاعات بازگشایی مربوط به فروش ۷۶ خودرو خارجی که در مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ اموال تملیکی قرار گرفته بودند، در مجموع این تعداد خودرو ۳۹۳ میلیارد تومان به فروش رسیدند.

با توجه به ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده(حدود ۳۵ میلیارد تومان) که خریداران باید بپردازند، مجموع مبلغ پرداختی به دولت به ۴۲۸ میلیارد تومان خواهد رسید.

جزییات مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی / پورشه ماکان ۱۰ میلیارد تومان قیمت خورد

گفتنی است، ارزش کارشناسی این ۷۶ خودرو، ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شده بود. با توجه به این موضوع شاهد رشد حدود ۴۲ درصدی ارزش فروش نسبت به قیمت پایه بودیم. میانگین قیمت فروش هر خودرو نیز ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است. بالاترین قیمت پیشنهادی در این مزایده مربوط به پورشه ماکان به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. کمترین قیمت برنده نیز مربوط به خودرو سراتو با قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون بوده است.

در این مزایده دو خودرو قیمت نامتعارف داشتند که براساس قانون ودیعه آنها ضبط خواهد شد و این دو خودرو به همراه سایر خودروهایی که برندگان مبلغ مربوط به آنها را تکمیل نکنند در مزایده بعدی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

۲۱۷ ۳۵

پست بعدی

قائم مقام دبیر شورای نگهبان: باید به متن و آسیب‌های بسترساز فرهنگی و اقتصادی در حوادث اجتماعی توجه کرد / باید با تمام توان این آسیب‌ها را اصلاح کرد

چ اکتبر 26 , 2022
ایسنا نوشت: ره‌پیک گفت: آنچه مورد تهدید و هجمه دشمنان قرار گرفته، اصل نظام اسلامی و قدرت روزافزون آن است و موضوعاتی مانند حجاب و بی‌حجابی برای آنها تنها یک بهانه است. سیامک ره‌پیک در همایش مدیران کل ستادی و مسئولین دفاتر نظارت استانی شورای نگهبان به اتفاقات اخیر اشاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000