صدور کیفرخواست ۱۰۵ پرونده مرتبط با ناآرامی‌های اخیر در خوزستان

صدور کیفرخواست ۱۰۵ پرونده مرتبط با ناآرامی‌های اخیر در خوزستان

ایسنا نوشت:رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست ۱۰۵ پرونده ناآرامی‌های اخیر در این استان خبر داد.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در این باره اظهار کرد: کیفرخواست ۱۰۵ پرونده دستگیرشدگان حوادث اخیر در این استان صادر و به محاکم قضایی استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده در اغتشاشات اخیر، پایش و عناصر اصلی و لیدرها از افراد فریب خورده و کسانی که به صورت هیجانی وارد این اغتشاشات شده بودند، تفکیک شدند.

دهقانی گفت: این تعداد پرونده ۲۱۳ نفر متهم دارد و برای سه فقره آن تعیین وقت شده است که به زودی محاکمه متهمان آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: مابقی پرونده‌ها نیز به زودی تعیین وقت می‌شود و در شعب خاصی که برای رسیدگی به این پرونده‌ها در نظر گرفته شده است، مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: پرونده سایر متهمان نیز در مراحل تحقیقات و رسیدگی مقدماتی است.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

غزل خداحافظی اپلیکیشن «بلد»/ آقای وزیر عاقبت پلتفرم‌های داخلی را تحویل بگیرید!

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| گروه هزار دستان از تعدیل نیرو در بلد خبر داده است. یکی از دو اپلیکیشن ایرانی که با فیلترینگ ویز با حمایت گسترده ، توسعه داده شدند. حالا در روزهایی که وزارت ارتباطات سرمایه گذاری وسیعی روی جانشیان ایرانی اینستاگرام داشته ، این بیانیه خداحافظی می تواند هشداری جدی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000