پیام «تشکر» رهبر انقلاب از «بسیجیان و پاسداران سپاه تهران» / من برای توفیقشان دعا کردم

پیام «تشکر» رهبر انقلاب از «بسیجیان و پاسداران سپاه تهران» / من برای توفیقشان دعا کردم

مهر نوشت: فرمانده معظم کل قوا در پاسخ اظهار داشتند: علیکم و علیهم السلام؛ به همه‌شان سلام مرا برسانید، از آن‌ها تشکر کنید، ان شاءالله خدا موفقشان بدارد. من برای توفیقشان دعا کردم.

بیست و دوم مهر بود که سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در جمع پاسداران و بسیجیان شرکت‌کننده در مقابله با اغتشاشگران که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در سخنانی، اظهار داشت: ما در هر صحنه‌ای که با همه شیاطین عالم طی ۴۳ سال بعد از دفاع مقدس داشتیم، توانستیم پیروز شویم و همه آن‌ها را شکست دهیم.

بعد از اتمام این سخنان، فرمانده کل سپاه به دیدار فرمانده معظم کل قوا رفت و در آنجا خدمت ایشان عنوان کرد: آقاجان، همان‌طور که قبلاً عرض کردم، خیالتان راحت باشد، انصار شما با اطمینان و مستحکم ایستاده‌اند؛ امروز دیدم که بسیجیان و پاسداران سپاه تهران ایستاده‌اند و با افتخار از انقلاب دفاع می‌کنند و به شما سلام رساندند و برای شما دعا کردند.

بعد از این جملات، فرمانده معظم کل قوا در پاسخ اظهار داشتند: علیکم و علیهم السلام؛ به همه‌شان سلام مرا برسانید، از آن‌ها تشکر کنید، ان شاءالله خدا موفقشان بدارد. من برای توفیقشان دعا کردم.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

بازیگر آمریکایی در سانحه رانندگی درگذشت

س اکتبر 25 , 2022
ایسنا نوشت: «لسلی جردن» هنرپیشه آمریکایی در جریان یک سانحه رانندگی در لس‌آنجلس در سن ۶۷ سالگی درگذشت. منابع خبری اعلام کرده‌اند که این بازیگر محبوب قبل از برخورد خودرویش به کنار ساختمانی در هالیوود، احتمالا دچار حالت اورژانسی پزشکی بوده است. «لسلی جردن» که به خاطر ایفای نقش در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000