خبر خوب برای کارکنان وظیفه فراری متاهل

اعتمادآنلاین|

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان متاهلی که بعداز تاریخ یکم آذرماه سال 99به خدمت سربازی اعزام شده اند، از دوماه کسرخدمت سربازی بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، برابر مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح و در راستای کمک به ازدواج و کاهش مشکلات جوانان، کارکنان وظیفه متاهل فراری که بعداز تاریخ ابلاغیه مذکور خود را به یگان خدمتی معرفی کنند نیز می توانند از کسرخدمت تاهل به مدت دو ماه بهره مند شوند.

این سازمان دراین اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تل آویو اطلاعات مربوط به سرنگونی پهپاد‌های ایرانی را به اوکراین می‌دهد

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| نیویورک تایمز نوشت: اسراییل اطلاعات مربوط به پهپادهایی که گفته می‌شوند ایران به روسیه داده، در اختیار اوکراین قرار داده تا راحت‌تر با آنها مقابله کند. به گزارش شفقنا، درحالیکه اوکراین رسماً از اسرائیل خواستار تسلیحات شده بود، وزیر جنگ این رژیم به خاطر همکاری‌ با روسیه در سوریه، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000