بارندگی‌های نرمال از دهه سوم آبان در کشور

اعتمادآنلاین|

احد وظیفه درباره وضعیت دما و بارندگی در آبان‌ماه اظهارکرد: طی دو هفته ابتدایی آبان‌ماه کمبود بارندگی و بارندگی‌های کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود اما انتظار می‌رود که وضعیت بارندگی‌ها بهتر شود و حداقل به شرایط نرمال برسند بنابراین بارش‌های نرمال در دهه سوم آبان‌ماه و آذرماه به‌ویژه در غرب کشور دور از انتظار نیست.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: بارش‌های نرمال در ماه‌های آینده به معنای جبران کمبود بارش‌های گذشته جبران نیست چراکه تا پایان مهرماه نیز با بارندگی‌های کمتر از نرمال مواجه بودیم و مخازن سدها به شدت کاهش یافته و ورودی آب سدها نیز به شدت ضعیف‌تر از حد نرمال شده است و ما همچنان با تنش خشکسالی در تمام نقاط کشور روبه رو خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پس لرزه ادعای اقتصادی بزرگ رئیسی / دست رد آمار و ارقام بر سینه شعارها و وعده‌ها

د اکتبر 24 , 2022
روزنامه اعتماد نوشت: رییسی اخیرا طی سخنانی اعلام کرده که دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی که هدف‌گذاری شده قابل دسترسی است. اما آیا با توجه به شرایط موجود می‌توان انتظار رشد اقتصادی ۸ درصدی را داشت؟ قدرت‌الله امام‌وردی، اقتصاددان و استاد دانشگاه در این باره معتقد است حتی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000