طرح مجلس برای مجازات خواص، علیه نظام کلید خورد؛ ۸ ماه تا دو سال حبس!

اعتمادآنلاین|

بهروز محبی نجم آبادی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس کلید زده‌اند که در آن برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند و یا به تحریک اغتشاشگران و آشوبگران مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارسع بخش هایی از گفت و گوی نجم آبادی را در ادامه می خوانید:

*در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.

*در همه کشورهای پیشرفته برای خواصی که به اقدام علیه حاکمیت مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده و این اشخاص باید هزینه اقدامات خود را بپردازند. به عنوان مثال در متمم اصل ۱۴ قانون اساسی ایالات متحده آمریکا آمده است که کسانی که با دشمنان این کشور همراهی و همکاری داشته باشند از حق رای در آمریکا محروم می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

سرانجام تکلیف دبیر جشنواره موسیقی فجر مشخص شد

ی اکتبر 23 , 2022
ایسنا نوشت: با برگزاری دو جلسه شورای سیاست‌گذاری و دعوت از بهزاد عبدی برای دبیری جشنواره موسیقی فجر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد. شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر طی دو جلسه به ارزیابی بخش‌های مختلف جشنواره‌ در چند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000