جمهوری اسلامی خطاب به تطهیرکنندگان طالبان در کشور: به اشتباه خود اعتراف کنید

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری اسلامی با مرور مواضع و عملکرد طالبان در قبال مردم افغانستان و ایران و همچنین تلاش این گروه برای ارتباط با آمریکا و اسرائیل، از کسانی که در ایران این گروه ترریستی را تطهیر می‌کردند خواست درصدد جبران برآیند.

به گزارش جمهوری اسلامی، پایمال کردن حقابه ایران از هیرمند و ستیز با زبان فارسی بخشی از پاسخی است که طالبان به ایران و کسانی در ایران داده‌اند که تلاش کردند این گروه خشن، وابسته به آمریکا و صهیونیسم و متحجر را تطهیر کنند. گزارش دیروز نماینده سازمان ملل که گفت: «وضعیت انسانی در افغانستان وخیم است» نشان می‌دهد حکومت خودخوانده طالبان چه بلائی بر سر مردم افغانستان آورده است.

اکنون که پرده تزویر از چهره طالبان کنار زده شده و هیچ تردیدی در وابستگی آنها به آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی نمانده، زمان آن فرا رسیده که تطهیرکنندگان این گروه تروریست به اشتباه خود اعتراف کنند و درصدد جبران آن برآیند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حقوق مهرماه بازنشستگان با چند درصد افزایش واریز شد؟

ی اکتبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| پرداخت حقوق مهرماه حدود ۴ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی با اضافه شدن حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان به مجموع هزینه ماهانه پرداخت مستمری‌ها نسبت به ماه‌های ابتدایی سال، خاتمه یافت. این دومین ماه پرداخت حقوق این افراد پس از اعمال مصوبه شورای عالی کار است و طبق اعلام قبلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000