باشگاه پرسپولیس در این مساله با استقلال متحد شده است!

اعتمادآنلاین|

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از حضور برنامه‌های تولیدی نیز در مسابقات این باشگاه استقبال نموده و درخواست داریم در مسیر تحقق حق پخش واقعی فوتبال ما را یاری رسانند.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس نوشت: بعد از بیانیه مشترک باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در خصوص حق پخش برخی از جریانات سعی بر آن داشتند که در اذهان عمومی اینگونه تداعی نمایند که این باشگاه با صداوسیما دارای زاویه بوده و بیانیه اعتراضی است به عملکرد آن سازمان، لذا در جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل اعلام می‌گردد.

الف: این باشگاه همواره پیشگام در قانون‌مداری و رفتار احترام آمیز بوده و منافع ملی را بر منافع باشگاهی مقدم می‌شمرد.

ب: ما برای کسب حق پخش تلویزیونی همراه سایر باشگاه‌ها و باشگاه استقلال به دنبال تلاش برای تعامل سازنده و ارائه راه‌حل‌های مسئولانه هستیم و معتقدیم باید مشکلات را در کنار یکدیگر، در چهارچوب قوانین کشور، به صورت منطقی و رعایت احترام متقابل حل نماییم.

ج: با توجه به دستورات اکید ریاست محترم‌ جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم به صورت فوری، انقلابی و جهادی از مجلس و دولت انقلابی درخواست داریم به صورت فوری و دو فوریتی موضوع ارزش گذاری واقعی حق پخش را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به تامین بودجه مذکور اقدام نمایند.

د: از حضور برنامه‌های تولیدی نیز در مسابقات این باشگاه استقبال نموده و درخواست داریم در مسیر تحقق حق پخش واقعی فوتبال ما را یاری رسانند.

پست بعدی

قهرمانی گنج‌خانلو در دوچرخه‌سواری بازیهای کشورهای اسلامی

ش آگوست 13 , 2022
اعتمادآنلاین| رکابزن ایران قهرمان استقامت جاده بازی های کشورهای اسلامی شد. به گزارش ایسنا، رقابت ماده استقامت جاده دوچرخه سواری مردان بازی های کشورهای اسلامی برگزار شد و رکابزن ایران موفق به کسب مدال طلا شد. محمد گنج خانلو توانست مدال طلای این ماده را کسب کند و رکابزنان الجزایر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000