تحویل اجساد ۹۵ نظامی ارمنستان به این کشور

اعتمادآنلاین|

در حالی که درگیری‌های اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان نگرانی‌ها درباره افزایش تنش‌ها بین آنها را بیشتر کرده، تحویل اجساد تعداد بیشتری از نیروهای ارمنستانی خبرساز شده است.

​به گزارش فارس، «آرام توروسیان» سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان در گفت‌و‌گو با «رادیو ملی ارمنستان» اعلام کرد که جمهوری آذربایجان، اجساد ۹۵ نیروی نظامی ارمنستانی را به این کشور تحویل داد.

به گفته او، این نظامیان ارمنستان جزو ۲۰۷ نیرویی بودند که توسط شورای امنیت ارمنستان به عنوان افراد کشته شده یا مفقود قرار داشتند.

پیش از این اظهارنظر مقام ارمنستانی، مسئولان جمهوری آذربایجان اعلام کرده بودند با میانجیگری کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، اجساد ۹۵ نظامی ارمنستانی را به این کشور تحویل دادند.

بنا بر گزارش رسانه‌ها، جمهوری آذربایجان در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه) هم اجساد ۳۲ نیروی نظامی ارمنستان را به این کشور تحویل داده بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خبر خوش مسکنی برای روستایی ها / ازجزئیات اختصاص زمین به روستاییان مجرد با خبر شوید

س سپتامبر 20 , 2022
تسنیم نوشت: معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اولویت وزارت راه و شهرسازی برای ساخت خانه‌های یک طبقه در کشور گفت: شرایط نهضت ملی مسکن برای روستاییان تعدیل شد. همچنین طبق مصوبه در روستاها به افراد مجرد به شرط تأهل و تعهد بنیاد مسکن، زمین به صورت اجاره‌ای با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000