تاکید معاون مالی زاکانی بر «پاک و طاهر» بودن امور شهرداری

اعتمادآنلاین|

لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان برررسی حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال معمولا ۳۰ درصد از اعتبارات محقق می شود و این افتخار است که تیم جدید، تحقق بودجه را از ۳۰ به ۴۰ درصد رسانده که با وجود حملات سایبری و اغتشاشات این تحقق درآمد انجام شده است. تکلیف ما ۵۰ هزار میلیارد تومان است و اگر قرار است گزارش تصویب شود باید بر همین محور باشد.

به گزارش ایلنا، او تاکید کرد: تلاش ما این است که هدف گذاری شهردار به نتیجه برسد و بر اساس چارچوب اقدام کنیم و امور را پاک و طاهر پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

 طعنه عبدی به ادامه فیلترینگ: رئیسی، سری هم به استان فضای مجازی بزند / ساکنان این استان محروم، هر لحظه به دعای مسئولان مشغولند

ی اکتبر 23 , 2022
تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در سرمقاله روزنامه اعتماد با عنوان «درخواست سفر به استان مجازی» نوشت: چند شهر مهم این استان عبارتند از واتساپ، تلگرام و اینستاگرام که در کنار آنها شهرهای مهم دیگری هم هستند. ۶۴ درصد افراد در واتساپ، ۴۵ درصد در اینستاگرام و ۳۶ درصد در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000