شرط خودروسازان برای تحویل ۷۰۰ دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران

اعتمادآنلاین|

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: خودروسازان اعلام کردند که توانایی ساخت اتوبوس را دارند اما باید با آنها قرارداد بسته شود و پس از پیش پرداخت، کارگاه آنها برای ساخت اتوبوس تجهیز شود.

به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ۱۲ سال است اتوبوسی توسط خودروسازان ساخته‌ نشده و همین موضوع منجر به تداخل در سیستم اتوبوس سازی شده است.

وی با بیان اینکه خودروسازان برای ساخت دوباره اتوبوس به تجهیزات احتیاج دارند، گفت: خودروسازان گفتند که اتوبوس ها ۱۴ ماه دیگر به چرخه می آیند اما برای این مدت نیز باید فکری اندیشید واگن های مترو نیز کم است و حمل و نقل عمومی دچار مشکل می‌شود.

چمران تاکید کرد: باید علاوه بر ۵۵۰ دستگاه اتوبوسی که در شهریور ماه بازسازی شدند فکر دیگری برای تامین اتوبوس شود.

وی ادامه داد: همه خودروسازان اعلام کردند به شرط آنکه وزارت کشور مبلغی را پرداخت کند، می‌توانند ۷۰۰ اتوبوس را تا پایان سال تحویل تهران دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآورشد: وزارت کشور قرارداد ۲ هزار اتوبوس با شرکت عقاب بسته است و قرار است ۹۰۰ دستگاه به تهران تخصیص یابد اما فکر نمی‌کنم که این کار را بتوان تا پایان سال انجام داد.

چمران گفت: هر اتوبوس ۴ میلیارد تومان قیمت دارد و اگر قرار باشد قراردادهایی برای هر اتوبوس منعقد شود باید هزینه زیادی را پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مهارت پس انداز کردن را یاد بگیرید

ی اکتبر 23 , 2022
یکی دیگر از پیش‌نیازهای ثروتمند شدن در ایران این است که باید مهارت پس‌انداز کردن را یاد بگیرید. شما باید همواره بخشی از درآمد خود را پس‌انداز و در جایی مطمئن سرمایه‌گذاری کنید تا در مواجه با چالش‌ها و بحران‌ها، به یک‌باره دچار ورشکستگی نشوید. قیمت یخچال ال جی اگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000