مرگ سارق هنگام فرار با شلیک پلیس

اعتمادآنلاین|

سارق خودرو وقتی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت، بی‌توجه به اخطار مأموران به فرار ادامه داد تا اینکه در نهایت به ضرب گلوله پلیس جانش را از دست داد.

به‌ گزارش همشهری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در توضیح این حادثه گفت: پنجشنبه شب گذشته گزارش سرقت یک دستگاه خودرو ساینا در شهرک ظفر کرمانشاه به پلیس اعلام شد. مأموران با حضور در محل و بررسی صحنه سرقت، مشخصات خودروی سرقتی را در سیستم پلیس ثبت کردند و دستور توقیف آن صادر شد تا اینکه صبح جمعه، یکی از تیم‌های گشتی پلیس خودروی سرقتی را مشاهده کرد و به راننده دستور ایست داد.

سرهنگ علیرضا دلیری ادامه داد:‌ راننده با بی‌توجهی به فرمان‌های ایست پلیس و حتی تیر اندازی‌های هوایی، به سمت محور کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب تغییر مسیر داد و به‌دنبال این اقدام مأموران به تعقیب خودروی سرقتی پرداخته و با شلیک به سمت لاستیک، اقدام به پنچر کردن ساینا کردند. اما راننده با این حال به فرار خود ادامه داد و حاضر به تسلیم نشد. مأموران نیز در ادامه و برای متوقف کردن خودرو با رعایت قانون به کارگیری سلاح بازهم اقدام به تیراندازی کردند که یکی از تیرهای شلیک شده به سمت دیگر لاستیک خودرو کمانه کرده و به راننده متواری اصابت کرد. وی خاطرنشان کرد: با زخمی شدن راننده خودروی سرقتی، مأموران وی را به سرعت به مراکز درمانی منتقل کردند اما این فرد به‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری دیگر سرنشین خودروی سرقتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد هردو نفر آنها از سارقان سابقه‌داری بودند که به تازگی از زندان آزاد شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با تأکید براینکه مبارزه با پدیده سرقت در اولویت کار پلیس قرار دارد، افزود: وظیفه مأموران انتظامی برخورد قاطعانه با سارقان و افرادی است که با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پرسپولیس چقدر از بدهی‌های خودش را پرداخت کرده است؟

ی اکتبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| رضا درویش در آخرین مصاحبه خود درباره مباحث مختلفی پرامون باشگاه پرسپولیس به صحبت پرداخت و سعی کرد کارنامه باشگاه را موفق نشان دهد. با وجود اینکه او در نقل‌وانتقالات عملکرد موفقی داشته و توانسته نیازهای کادر فنی پرسپولیس را در پست‌های مختلف برطرف کند اما در مباحث مالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000