عدم حمایت مخالفان دولت ونزوئلا از گوآیدو

اعتمادآنلاین|

گوایدو در سال ۲۰۱۹ با توسل به قانون اساسی ونزوئلا خودش را سرپرست یک ریاست جمهوری خودخوانده رقیب برای ریاست جمهوری مادورو اعلام کرد. اما احزاب مخالف دولت ونزوئلا از احتمال عدم حمایت خود در سال ۲۰۲۳ از دولت موقت خوآن گوآیدو، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از چهار منبع این خبر را نوشت.

از زمانی که آمریکا و چند دولت دیگر پیروزی مجدد انتخاباتی نیکولاس مادورو در سال ۲۰۱۸ را رد کردند خوآن گوآیدو خودش را به عنوان چهره عمومی گروه های مخالف نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا مطرح کرده است.

به نوشته رویترز، عمده نمایندگان مخالف دولت ونزوئلا که در روزهای اخیر به واشنگتن سفر کردند به مقامات آمریکایی گفتند دیگر حامی او یا هر کس دیگری به عنوان رهبر آنها و یا به عنوان رهبر دولت موقت ونزوئلا برای یک سال دیگر نخواهند بود.

بر اساس این گزارش، این نمایندگان به جایش خواستار انتخاب یک کاندیدا برای رقابت کردن علیه مادورو یا کسی که کاندیدای دولت ونزوئلا در انتخابات بعدی این کشور باشد هستند.

برنامه این انتخابات موقتا برای اواخر ۲۰۲۳ یا برای سال ۲۰۲۴ تعیین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عشایر دیجیتال چه کسانی هستند؟ | با محبوب‌ترین سبک زندگی آشنا شوید

ش اکتبر 22 , 2022
افرادی که چنین سبک زندگی‌ای را انتخاب می‌کنند، زندگی مستقل تر را تجربه خواهند کرد که به آنها امکان سفر و کار از راه دور را می‌دهد. امیرحسین فوقانی_‌ زندگی عشایر دیجیتالی یا همان دور کاری، یکی از محبوبت ترین سبک‌های زندگی در دنیا است که با ورود کرونا محبوب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000