اولتیماتوم نماینده مجلس به دولت درباره واردات خودرو

اعتمادآنلاین|

کمال علی پورخنکداری، عضو کمیسیون عمران مجلس درباره راهکارهای ساماندهی صنعت خودروسازی، گفت: مجلس با تصویب واردات خودرو به وظیفه خود در این حوزه عمل کرد، دولت نیز باید طبق قانون به مسئولیت خود عمل کند در واقع نمایندگان مجلس به منظور الزام خودروسازان به افزایش کیفیت خودرو و کاهش هزینه‌های تولید، سازوکار واردات را تعیین کردند.

به گزارش خانه ملت، مهمترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

* هرچند سال‌ها به خودروسازان داخلی برای ارتقا کیفیت و کاهش قیمت زمان داده شد اما نتیجه چندانی حاصل نشد، اگرچه درحال حاضر خودروسازان به سوی تولید خودروی باکیفیت می‌روند و خط تولید برخی خودروها مانند سمند و پژو متوقف کرده‌اند اما خودروهایی مانند دنا، دناپلاس، سورن، شاهین و… که اکنون تولید می‌شود، هم باکیفیت نیستند.

* اگر ایران خودرو ادعا می‌کند که خط تولید سمند را متوقف کرده و خودروی دیگری مانند دنا را جایگزین آن کرده، باید گفت که تولید سمند بهتر بود!

* دولت باید اکنون که مجلس واردات خودرو را قانونی کرده، هرچه سریعتر استارت واردات را بزند، شان مردم ما استفاده از خودروهای بی‌کیفیت نیست بنابراین خودروسازان باید به سمت کیفی‌سازی خودروها حرکت کنند.

*دولت باید خودروسازان را به اهل خود واگذار کند تا افرادی که تخصص کافی دارند وارد این میدان شوند، مادامیکه خودروسازی‌ها توسط دولت اداره می‌شوند، وضعیت این صنعت بهتر نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

صعده یمن هدف حمله توپخانه‌ای عربستان

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| یگان توپخانه‌ای عربستان عصر امروز (شنبه) مناطق مختلف شهرستان مرزی «شدا» در غرب استان صعده را مورد حمله قرار داد. به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، این حمله توپخانه‌ای یک روز پس از عملیات پهپادی ارتش یمن در بندر الضبه واقع در شرق این کشور صورت گرفت. سرتیپ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000