خط‌ونشان نماینده مجلس برای اتحادیه اروپا؛ دیپلماسی برای ایران مهم است اما…

اعتمادآنلاین|

مهدی اسماعیلی ، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اطلاعیه وزارت خارجه فرانسه مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا در حال کار روی نهمین بسته تحریمی علیه ایران است، گفت: دنیای استکباری به ویژه غربی‌ها تحمل وجود کشوری مستقل و پیشرفته مانند ایران اسلامی را ندارند.

به گزارش خانه ملت، مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌و‌گو را در ادامه می‌خوانید:

*جمهوری اسلامی امروزه بر معادلات منطقه ای و بین المللی تاثیرگذار می گذارد لذا آنها نمی توانند تحمل کنند و به بهانه های مختلف با توطئه و نقشه تلاش کردند جلوی پیشرفت هایمان را بگیرند.

* اروپایی‌ها می‌خواهند اذهان عمومی را مشوش کنند، در حوادث اخیر نیز از شرایط و برخی افراد داخلی که آب در آسیابشان ریختند سوءاستفاده کردند اما مردم با هوشیاری صف خود را جدا کرده و جواب دندان شکن دادند.

* پس از شکست یاد شده، موضوع فروش پهپاد به روسیه را بهانه قرار دادند در حالی که بسیاری از کشورهای غربی تسلیحاتشان را به گروه‌های تروریستی فروخته اند؛ فرانسوی ها به صدام تسلیحات فروختند و در جنگ تحمیلی علیه کشورمان استفاده شد.

*جمهوری اسلامی بر تقویت دیپلماسی تاکید دارد اما اروپایی ها باید دست از اقدامات ضدایرانی خود بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بهترین وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی به روش خلاقانه

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| یادگیری زبان در این دنیایی که باید برای یادگیری و پیشرفت با کل جهان در ارتباط باشی، واقعا ضروری است. خیلی از منابع اصلیِ اطلاعات علمی به زبان انگلیسی هستند و با جستجو در اینترنت به زبان فارسی اطلاعات خاصی به دست نمی‌آورید. از طرف دیگر برای مهاجرت، تحصیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000