نگرانی روزنامه ایران از برخورد «خشونت‌آمیز» پلیس آلمان و فرانسه با «معترضان»

اعتمادآنلاین|

روزنامه ایران که از ابتدای اعتراضات، از «آشوب و اغتشاش» برای تعریف اعتراض مردم استفاده کرده،‌ در روزهای اخیر مدافع مردم اروپا شده و خواسته آنان را «به حق» دانسته و نسبت به رفتار پلیس با آنان معترض است!

ایران نوشت: پلیس آلمان شهروندان آلمانی را به بدترین وجه سرکوب می‌کند؛ آن هم شهروندانی که اغتشاش و آشوبگری نمی‌کنند و تنها خواسته به‌حق آنها انتقاد به افزایش قیمت سوخت و ناتوانی دولت آلمان در فراهم کردن شرایط زندگی برای مردم است. در فرانسه دیگر کشور اروپایی هم وضع به همین منوال است. بیش از یک هفته است که پاریس و سایر شهرهای فرانسه صحنه سرکوب شدید، خشن و بی‌رحمانه شهروندان فرانسوی است که به ناکارآمدی دولت مکرون و بی‌کفایتی همین جماعت، اعتراض و انتقاد دارند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بایدن مثل اوباما از ایستادن کنار مردم ایران سر باز می‌زند

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| اعتراضات مردمی در ایران با واکنش های زیادی در بین کشورهای غربی همراه بوده اما مایک پمپئو مدعی است دموکرات‌ها و دولت بایدن به خوبی از ناآرامی های ایران حمایت نکرده‌اند. به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000