مخالفت مجلس با خرید اتوبوس دست دوم خارجی

اعتمادآنلاین|

عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره ظرفیت کشور در زمینه ساخت اتوبوس داخلی اظهار کرد: این ظرفیت باید اعلام و ساز و کاری برای آن فراهم شود که بدانیم چگونه باید ظرفیت کشور را تامین کنیم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اظهار نظرهایی درباره واردات اتوبوس دست دوم افزود: ما با واردات اتوبوس دست دوم به کشور مخالف هستیم و اگر قرار است اتوبوسی به کشور وارد شود، باید نو باشد تا از کمپانی ذی‌ربط بتوان امتیازاتی گرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات اتوبوس دست دوم شناسنامه، خدمات پس از فروش، قطعه و … ندارد گفت: متقاضی باید شناسایی شود تا به تناسب نیاز، میزان تقاضای خود را به تولید کننده اعلام کند و آن شرکت هم بسازد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مسئولان به حرف مردم برسند

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| اصغر سمسارزاده از مسئولان خواست به مطالبات مردم رسیدگی کنند. به گزارش ایسنا، این بازیگر به مسوولان توصیه کرد: به حرف مردم برسند، ببینند مردم چه می‌گویند و این وضعیت ناآرام را تمام کنند. باید کسی شنونده حرف مردم باشد. (مسوولان) بنشینند با مردم صحبت کنند. آیا این خبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000