خطیب جمعه شهرکرد: جمهوری اسلامی با این بادهای سطحی نمی‌لرزد، سیل تمامی خس و خاشاک را با خود برد / امروز ایران قوی‌تر از آمریکا است

خطیب جمعه شهرکرد: جمهوری اسلامی با این بادهای سطحی نمی‌لرزد، سیل تمامی خس و خاشاک را با خود برد /  امروز ایران قوی‌تر از آمریکا است

ایسنا نوشت:حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه در کشورهای غربی و آمریکایی شدیدترین خشونت را علیه زنان اجرا می‌کنند، گفت:، اما این افراد امروز طرفدار حقوق زنان هستند، این دوگانگی است، در این کشورها همچنین شاهد تبعیض نژادی آشکار و شکنجه شدید زندانیان هستیم، اما این کشورها طرفدار حقوق بشر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۹ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به آیه ۳۲ سوره ابراهیم، اظهار کرد: خداوند در این آیه مومنان را به توحید توجه می‌دهد، مومن باید علاوه بر رابطه صادقانه با خداوند و خلق او، بایستی با خود نیز رابطه صادقانه داشته باشد، مومن نباید در وظایفش سستی و کوتاهی کند و باید عاقبتش را بشناسد.

خطیب جمعه شهرکرد: جمهوری اسلامی با این بادهای سطحی نمی‌لرزد، سیل تمامی خس و خاشاک را با خود برد /  امروز ایران قوی‌تر از آمریکا است

خطیب نمازجمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه در آیه ۳۰ و ۳۱ سوره نور خداوند مومنان را به تقوای چشم و دامن توصیه می‌کند، توضیح داد: خداوند به پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند که به مومنان تاکید کن که چشمان خود را بر روی نامحرمان ببندند، بسیاری از گناهان اگر تقوای چشم رعایت شود از جامعه رخت بر می‌بندد، مومنان باید برآمدگی‌های بدن خود را بپوشانند، زنان زینت خود را بپوشانند تا در جامعه فساد ایجاد نشود، توصیه‌های دینی برای پاکی و سلامت جامعه است.

وی با اشاره به روز ملی صادرات، گفت: با دیپلماسی خوبی که توسط دولت سیزدهم در کشور فراهم شده، فضا برای صادرات مهیا است و می‌توان وابستگی به صادرات نفت را کم کرد، تولیدات کشور برای صادرات باید با کیفیت باشد.

نکونام خاطرنشان کرد: چهارم آبان ۱۳۴۳ امام خمینی (ره) دست به یک افشاگری بزرگ زدند و فرمودند باید این در تاریخ ثبت شود که ملت ایران چه حقارت‌هایی را متحمل می‌شدند و این مسئله کاپیتولاسیون بود، مستشاران آمریکایی بر ایران حکومت می‌کردند و مصون از همه چیز بودند و دستگاه قضایی ایران نمی‌توانست بر علیه آن‌ها اقدامی انجام بدهند، این مستشاران حق توحش دریافت می‌کردند، امروز قدرت ایران در منطقه مثال زدنی است. امروز در دنیایی قرار داریم که در آن دوگانگی‌هایی حاکم است، غربی‌ها بر طبل این دوگانگی می‌کوبند، هر چه آن‌ها می‌خواهند خوب است و اگر خلاف نظرشان باشد، آن چیز بد است، برخورد خشن پلیس در این کشورها را می‌بینید، اما هیچ صدایی از آن‌ها بلند نمی‌شود و برای کوچکترین اتفاق در ایران غوغایی به پا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در کشورهای غربی شدیدترین خشونت را علیه زنان اجرا می‌کنند، عنوان کرد:، اما این افراد امروز طرفدار حقوق زنان هستند، این دوگانگی است، در این کشورها همچنین شاهد تبعیض نژادی آشکار و شکنجه شدید زندانیان هستیم، اما این کشورها طرفدار حقوق بشر هستند. کشورهای غربی و آمریکایی انواع سلاح هسته‌ای را دارند، اما اجازه نمی‌دهند که کشور ایران به‌صورت صلح‌آمیز از این انرژی برای رفع نیازها استفاده کند، خوشبختانه در این حوزه از بسیاری کشورها جلو هستیم. کشورهای غربی و آمریکایی انواع سلاح را به اوکراین ارسال می‌کند، اما مدعی هستند که یک پهباد ایرانی سرنوشت جنگ را عوض کرده است، در حالیکه ایران این مسئله را تکذیب کرد، دشمن از قدرت جمهوری اسلامی وحشت دارد و به‌دنبال ایجاد اغتشاش است، نباید خودمان را دست کم بگیریم، این تحرکات کشور اندک بود، اما دشمن آن را بزرگ کرد که بگوید مردم در برابر نظام جمهوری اسلامی ایستاده است. برخی احساساتی و هیجانی در اغتشاشات شرکت کردند، اما در اصل موضوع مهمی نبود و این افراد صف خود را از دشمن جدا کردند، نظام جمهوری اسلامی با این بادهای سطحی نمی‌لرزد، سیل تمامی خس و خاشاک را با خود برد، امروز ایران قوی‌تر از آمریکا است و امروز سلاح تحریم دیگر جوابگو نیست، مقام معظم رهبری فرمود کسی غلط می‌کند فکر قطع درخت تنومند جمهوری‌اسلامی را بکند، آمریکا دیگر ابر قدرت نیست و بسیار ضعیف هستند، ایران در برجام امتیاز نمی‌دهد و ما به آن‌ها نیازی نداریم.

بیشتر بخوانید:

21217

پست بعدی

چهره معروف اصولگرای تلویزیون: اینستاگرام باید رفع فیلتر شود

ج اکتبر 21 , 2022
امیر سیاح کارشناس اقتصادی اصولگرا که به عنوان مجری برنامه میدان شبکه ۳ با فضای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی شهرت یافته می گوید صراحتا گفتند اینستاگرام باید رفع فیلتر شود. سایت قرن نو به نقل از روزنامه خراسان نوشته است:« روز گذشته در حالی که اظهارات وزیر ارتباطات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000