چهره معروف اصولگرای تلویزیون: اینستاگرام باید رفع فیلتر شود

چهره معروف اصولگرای تلویزیون: اینستاگرام باید رفع فیلتر شود

امیر سیاح کارشناس اقتصادی اصولگرا که به عنوان مجری برنامه میدان شبکه ۳ با فضای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی شهرت یافته می گوید صراحتا گفتند اینستاگرام باید رفع فیلتر شود.

سایت قرن نو به نقل از روزنامه خراسان نوشته است:« روز گذشته در حالی که اظهارات وزیر ارتباطات درباره جرم انگاری تولید و تجارت فیلترشکن با واکنش هایی همراه شد، امیر سیاح، رئیس بهبود فضای کسب و کار گفت:«در جلسه ای که دیروز در وزارت ارتباطات داشتیم و در واقع جلسه شورای اقتصاد بود، با قاطعیت بیان کردم که خواسته ما بازگرداندن اینستاگرام است و اگر می‌خواهید مردم به پلتفرم دیگری کوچ کنند باید آن پلتفرم به قدری باکیفیت باشد که خود شان به حضور در آن تمایل داشته باشند. با زور و اجبار نمی‌توان راهی پیش برد.»

۴۱۴۱

پست بعدی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: نفرین خدا بر کسانی که معبر نفوذ دشمن را در بین جوانان باز کردند/کسی که در سنگر و نگهبان ولی فقیه باشد عاقبت بخیر خواهد شد

ج اکتبر 21 , 2022
فارس نوشت:سردار شکارچی گفت: اگر کسی در یک مقام و منصب و مسئولیتی قرار گرفت و خودش را خرج انقلاب اسلامی نکرد، به خون شهدا خیانت کرده است. سردار ابوالفضل شکارچی، شب گذشته در اجلاسیه بزرگداشت بیش از هزار شهید اصناف استان قم که در تالار فرهنگ و هنر شهر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000