چرا کی‌روش فقط جواد نکونام را می‌خواهد؟

اعتمادآنلاین|

جواد نکونام به دلیل تعهد به باشگاه فولاد و اینکه دوست دارد در فصل جاری به همراه تیم تیم مسیر قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور روی سکوی آسیایی را تجربه کند، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و البته از کارلوس کی‌روش به خاطر این پیشنهاد تشکر کرد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از این فعل و انفعال فدراسیون فوتبال گزینه های جدیدی را به کارلوس کی‌روش پیشنهاد کرد که به نظر می رسد یکی از گزینه های پیشنهادی علیرضا منصوریان بود و از سویی مسعود شجاعی شخصا برای حضور در کادر فنی تیم ملی اعلام آمادگی کرد.

کارلوس کی‌روش اما علاقه مند به همکاری با مربیگری دیگری نیست. قنبرزاده یکی از اعضای هیات ریییسه این خبر را تایید کرد و گفت گزینه اول، دوم و سوم کارلوس کی‌روش، جواد نکونام است.

کارلوس کی‌روش در این باره به فدراسیون فوتبال توضیح داده است. او خطاب به فدراسیون فوتبال گفته جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صوورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

امیرعبداللهیان راهی ارمنستان شد

پ اکتبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر روز پنجشنبه به دعوت آرارات میرزویان همتای ارمنی خود در صدر هیئتی سیاسی و پارلمانی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری ارمنستان تهران را به مقصد ایروان ترک کرد. به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در سفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000