دبیر شورای فرهنگ عمومی: کانون ملی گفتگوهای فرهنگی راه اندازی می‌شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی: کانون ملی گفتگوهای فرهنگی راه اندازی می‌شود

ایرنا نوشت: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: دبیرخانه این شورا در استان‌های مختلف اقدام به راه اندازی و توسعه مراکزی تحت عنوان کانون ملی گفتگوهای فرهنگی می‌کند.

سید مجید امامی اظهار کرد: کانون ملی گفتگوهای فرهنگی بر اساس ابلاغیه جدید فرصتی است برای اینکه در قالب های مختلف گعده، مناظره، مباحثه، نشست های تخصصی در خصوص مهمترین موضوعات و مسائل و دستورکارهای فرهنگی و اجتماعی و زندگی روزمره خصوصا با حضور کارشناسان و جوانان بحث و گفتگو صورت گیرد.

وی ادامه داد: در دبیرخانه های شورای فرهنگ عمومی در استان هایی که این زیرساخت را دارند امکان میزبانی و اعلام موضوعات برای گفتگوی هر هفته را داریم و با اعلام موضوع برای هر هفته، از جوانانی که علاقمند باشند در این حوزه، موضوع خاص و دیدگاه هایشان را عرضه کنند، میزبانی می کنیم.

امامی گفت: معمول این است از طرف دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی هم برای انتقال این مباحث در سطح استان نماینده ای حضور داشته باشد، برهمین اساس شیوه نامه ای را اخیرا به دبیرخانه ها در سراسر کشور ابلاغ کردیم و در برخی استان ها هم که تامین فضا محقق شده این کار در حال شکل گیری است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی افزود: از طرف دیگر مساله قابل توجه پوشش رسانه ای است که باید به این گفتگوها داده شود تا رویت پذیری دیدگاه ها و اندیشه ها هم تامین شود.

۵۷۵۷

پست بعدی

لارنس فیشبرن: «ماتریکس» جدید نه آنقدر بد بود نه خیلی خوب

پ اکتبر 20 , 2022
مهر نوشت: لارنس فیشبرن یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه «ماتریکس» فیلم جدید را نه آنقدر بد و نه چندان خوب خواند. لارنس فیشبرن که در مجموعه «ماتریکس» از شخصیت‌های اصلی بود اما در «رستاخیرهای ماتریکس» حضور نداشت، گفت: این فیلم نه آنقدر بد بود که فکر می‌کردم باشد و نه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000