بزرگترین ظلم به خودمان رد ثروتمندی است

در جامعه معدود افرادی هستند که دوست دارند همه پولدار شوند ولی هستند کسانی که بدون چشم داشت این عمل را انجام می دهند.

لیف عروسکی بافتنی

یکی از زیباترین و محبوب ترین لیف بافتنی، عروسکی می باشد که افراد از آن بسیار تهیه و از آن بخوبی استفاده می نمایند چرا که یک تمیزکننده فوق العاده برای شستشوی کودکان با شامپو بدن می باشد و بدون هیچ سختی می توان از آن استفاده نمود.

همچنین این نوع لیف عروسکی بافتنی طراحیهای خاصی دارند که هر یک زیبایی منحصربفرد خود را دارند و افراد با استفاده از آن می توانند پاکیزگی کاملی را ایجاد نمایند.

خیارشور دبه ای سرکه

به منظور بهره مندی بیشتر از محصولات با کیفیت افرادی اقدام به تهیه ی خیار شور دبه ای و ترشی انبه چابهار می نمایند که میزان علاقه ی زیاد آنها به این محصول با کیفیت را نشان می دهد.

یکی از ویژگیهایی که خیارشور دبه ای سرکه دارد این است که طعم دهنده هایی که هنگام تولید به ان اضافه شده است تا قبل از مصرف همراه آنها می مانند.

خرید قارچ صدفی

با روشهای مختلفی می توان این قارچهای صدفی کوهی را در داخل منزل پرورش داد تا نیازی به خرید قارچ صدفی آن از بازار نباشد.

یکی از این رو‌شها کاشت آنها در داخل کیسه ‌های پلاستیکی است که برای این منظور در ابتدا بستر را که شامل کاه و کلش است در داخل آب می ریزند تا به مدت یک شبانه ‌روز خیس بخورند و سپس از آّ خارج می کنند و چند بار شستشو می دهند تا خاک آنها گرفته شود.

پست بعدی

نماینده مجلس، بنزما، حجاب و صور قبیحه / وقتی «فیک نیوزها» تصمیم‌ساز تصمیم‌گیران می شوند

پ اکتبر 20 , 2022
مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: درد بزرگ‌تر هم هست که هیچ‌کدام از نمایندگانی که در آن جلسه حضور داشتند هم به این نطق و خبر اشتباهی که در آن خوانده، واکنش نشان ندادند.حتی شاید برخی از آنها با شنیدن این موضع انقلابی از سوی کریم بنزمای فرانسوی، ذوق هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000