تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت روحانی است

اعتمادآنلاین|

محمدتقی نقدعلی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر نماینده اصلاح طلب مجلس درباره عملکرد دولت قبل و همچنین مطالبی که اخیرا از حسن روحانی منتشر شده، گفت: یکی از خصوصیات افراد ناکارآمد این است که فرافکنی می‌کنند و تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازند.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی نقدعلی را در ادامه می خوانید:

*دولت قبل نه تنها با محدودیتی مواجه نبود، بلکه اختیارات زیادی از سوی رهبر معظم انقلاب به آن داده شده بود و از همراهی و حمایت همه‌جانبه رهبر معظم انقلاب و مجلس شورای اسلامی نیز برخوردار بود.با وجود همه این اختیارات و حمایت‌ها، علاوه بر اینکه دولت آقای روحانی تعاملی با مجلس نداشت، در سطح کلان کشور نیز دولت و شخصِ آقای روحانی بنای کار کردن نداشتند.

*در زمان آقای روحانی عملا طرح‌های عمرانی تعطیل بود و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌شد، اما از زمان آغاز به کار دولت آقای رئیسی، برای طرح‌های عمرانی مختلف تخصیص اعتبار شده و کار تکمیل این طرح‌ها آغاز شده است.

*نکته قابل توجه اینجاست که در مجلس شورای اسلامی تعداد تذکرات و سؤال‌ها از وزرا بیشتر از زمان دولت آقای روحانی است، اما هیچ‌گاه تعامل دولت آقای رئیسی با مجلس کم نشده و تأثیری هم در انجام وظایفش نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فیلم ساز جوان «بی‌ رویا» در ونیز چه گفت؟

چ سپتامبر 7 , 2022
ایسنا نوشت: آرین وزیر دفتری در گفتگو با ورایتی درباره چگونگی آغاز سینما، تاثیرات سینمایی‌اش و ساخت اولین فیلم بلندش «بی‌ رویا» صحبت کرده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000