توهین روزنامه جوان به علی دایی؛ دچار نافهمی بزرگی شده و باید جریمه مالی درخوری بشود

اعتمادآنلاین|

روزنامه منتسب به سپاه با انتشار عکس علی دایی روی جلدش، ضمن توهین به او و «نافهم» خواندن استوره فوتبال جهان خواسته قوه قضائیه او را جریمه مالی درخور تخریب بزرگی که کرده، کند. این روزنامه همچنین علی کریمی را «بی‌سواد» و مهرداد پولادی را «ولگرد» خوانده است.

روزنامه جوان نوشت: علی دایی دچار نافهمی و اشتباه بزرگ دیگری شد. ما نگران حیثیت ورزشی و اسطورگی آقای دایی هستیم که درس‌خوانده دانشگاه شریف است و پیش‌پای عارف بالله آقای بهجت زانو زده و حرف او را آویزه گوش می‌کرده و بچه‌های نوجوان او را دوست دارند و همه ما می‌خواهیم او قهرمان و اسطوره بماند. پس از ادعا‌های آقای دایی برخی از قوه قضائیه خواسته‌اند مثل آلمان (که دایی آنجا بوده و بازی کرده) یا امریکا یا هرجای دیگری او را احضار و در یک دادگاه عادل علنی به ادعای او رسیدگی و در صورت محکوم‌شدن جریمه مالی سنگین در حد بستن شرکت‌ها و دارایی‌ها کند. برخی نیز خواستار ضبط همه اموال او شده‌اند.

این روزنامه در ادامه مطلب نوشت: اخطار می‌دهیم که هیچ چیز نباید امنیت سرمایه و مالکیت را خدشه‌دار کند، اما اگر آقای دایی خود را آن‌قدر بزرگ می‌داند (که هست) که گمان می‌کند لازم است و ضرورت دارد درباره یک ماجرا به میدان بیاید باید بپذیرد که اگر نتوانست مرگ او را به دست پلیس در دادگاه ثابت کند، جریمه دادگاه نیز باید در خور شأن و اقدام تخریبی او باشد. این انصاف را آقای دایی دارد که بپذیرد جریمه مالی کذب ادعای او نباید به اندازه یک آدم گمنام یا یک بازیکن زمین‌های خاکی باشد. او باید توجه کند وقتی بی‌بی‌سی فارسی به‌رغم اسناد موجود که اسرا اصلاً دانش‌آموز دبیرستان شاهد نبود، همچنان پشت او ایستاده، باید خبری باشد!

آقای دایی! تو می‌توانی موجه و قابل اتکا و تضمین‌شده بمانی، شاید برای انتشار این مطالب تحت فشار بودی. تو آقای گلی، خودت را پرپر نکن! حد تو بالاتر از امثال علی کریمی درس‌نخوانده و مهرداد پولادی ولگرد است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 5

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 5 رای مخالف

پست بعدی

بدافزار جدید جاسوسی را بشناسید

چ اکتبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| به گزارش ایسنا، شرکت Zimperium اعلام کرده است که این بدافزار جاسوسی اندرویدی از طریق برنامه‌های مخرب و تبلیغاتی موجود در منابع نامعتبر نظیر VPN های تبلیغاتی با قابلیت جعل شماره منتشر می‌شود. این برنامه‌های مخرب و تبلیغاتی، اغلب برای تأیید حساب‌ کاربری برنامه‌های ارتباطی و رسانه‌های اجتماعی مانند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000