روایت «ایران» از اعتراض دانشجویان علامه به سخنگوی دولت؛ تعداد اندکی بودند

اعتمادآنلاین|

روز سه‌شنبه سخنگوی دولت به دانشگاه علامه طباطبایی که این روزها شاهد اعتراضات دانشجویی است، رفته بود که با اعتراض دانشجویان روبه‌رو شد. تصاویری که از جمعیت دانشجویان معترض در فضای مجازی منتشر شد قابل توجه بود اما روزنامه دولتی ایران می‌گوید: «تعداد اندکی» بودند!

روزنامه ایران نوشت: تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارها کردند. با وجود تأکید مسئولان دانشگاه مبنی بر خروج سخنگوی دولت از درب دیگر و حاضر نشدن در جمع دانشجویان معترض، بهادری جهرمی اما در حرکتی قابل تحسین به میان دانشجویان معترض رفت و با آنها گفت‌وگو کرد. در این میان برخی افراد به‌جای طرح مطالب خود و بحث‌وگفت‌وگو همچنان بر شعار دادن خود و برهم زدن فضا اصرار داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 1

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

گزارش بازدید از زندان اوین / نماینده مجلس: شورش در زندان اوین با هدف کُشته‌سازی انبوه طراحی شده بود / آتش‌سوزی در پشت بام اقدام زندانیان بود

چ اکتبر 19 , 2022
ایسنا نوشت : مهدی هاشمی علی رغم اینکه جرم اش موضوعات دیگری بوده به اصرار خودش برای ادامه دوران محکومیت به بند ۷، واحد جهاد منتقل شده بود. مسئولان زندان هم مساعدت کرده و این فرد را به این بند منتقل کرده بودند. البته وی شب حادثه در زندان حضور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000