فیلم‌ها تکراری است و هنوز ضرر می‌کنیم

اعتمادآنلاین|

محمدمهدی قلی‌زاده مدیر پردیس سینمایی راگا درباره شرایط استقبال از فیلم‌های در حال اکران در این سینما گفت: افت فروش فیلم‌ها، اتفاق مشهودی است که همه سینماها با آن مواجه هستند.

به گزارش مهر، وی تأکید کرد: اجرای طرح فروش نیم‌بهای بلیت البته تا حدودی بر بهبود روند استقبال از فیلم‌ها تأثیر گذاشته و در مجموع همچنان شاهد افت فروش فیلم‌های در حال اکران هستیم. برای قضاوت دقیق درباره تأثیر اجرای این طرح بر روند استقبال از فیلم‌ها، باید به‌دقت پارامترهایی مانند ضریب اشغال هر فیلم را بررسی کنیم اما قطعاًً از نظر مجموع درآمد از اکران فیلم‌ها، شاهد افت فروش بوده‌ایم و سینماها متضرر شده‌اند. به‌خصوص که فیلم تازه‌ای هم به چرخه اکران اضافه نشده است.

این سینمادار افزود: چند هفته‌ای می‌شود که هیچ فیلم جدیدی اکران نکرده‌ایم و این مسئله حتماً بر روی استقبال مخاطبان تأثیر گذاشته است. مخاطبی که به سالن سینما می‌آید، با ترکیبی از فیلم‌های تکراری مواجه می‌شود و این شرایط حتماً بر استقبال مخاطبان تأثیر می‌گذارد. اکثر مخاطبان ثابت و پیگیر ما، همه این فیلم‌ها را دیده‌اند و وقتی به سینما مراجعه می‌کنند، هیچ فیلم تازه‌ای برای انتخاب ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ژوتا جام جهانی قطر را از دست داد

چ اکتبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| دیگو ژوتا، مهاجم لیورپول جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست خواهد داد. این بازیکن در دیدار یک‌شنبه مقابل منچسترسیتی یکی از پاهایش آسیب دید و رسانه‌های بین‌المللی اعلام کردند که او برای جام جهانی در دسترس نخواهد بود. به گزارش ایسنا، به این ترتیب او دیدارهای آتی لیورپول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000