کسانی که به ایران در ارسال تسلیحات به مسکو کمک می‌کنند، تحریم می‌شوند

اعتمادآنلاین|

کارن دانفرید، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا شامگاه سه‌شنبه مدعی شد واشنگتن تحریم‌هایی را علیه کسانی که به ایران در ارسال تسلیحات به روسیه کمک می‌کنند، اعمال خواهد کرد.

به گزارش فارس و به نوشته وبگاه «ریانووستی»، دانفرید طی نشست خبری در وزارت خارجه آمریکا ضمن اشاره به تصمیم این کشور برای اعمال تحریم علیه کمک‌کنندگان به ایران برای حمایت نظامی از روسیه، گفت که این تحریم‌ها شامل پهپادهای ایرانی نیز می‌شود.

وی تکرار اتهام‌زنی بی‌اساس مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین، خبر داد که آمریکا به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه و ایران با هدف محدود کردن تجارت نظامی بین دو کشور ادامه خواهد داد.

این مقام آمریکایی اظهار داشت: «این [تحریم‌ها] توانایی ایران برای فروش چنین تسلیحاتی به روسیه را پیچیده خواهد کرد و ما به همراه شرکای خود در منطقه با این تهدید ایران مقابله خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انگیزه مرموز از قتل سریالی 6 مرد

چ اکتبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| چند روز پس از دستگیری قاتل سریالی کالیفرنیا که متهم به قتل 6مرد است، هنوز مشخص نیست که او با چه انگیزه‌ای دست به جنایت می‌زد. متهم که از سوی رسانه‌های آمریکا به قاتل سیاهپوش معروف شده هنگام جست‌وجو برای پیدا کردن یک قربانی دیگر دستگیر شد. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000