کلاهبرداری با ترفند فروش لوازم دست دوم

اعتمادآنلاین|

عامل کلاهبرداری از خریداران سایت دیوار به تله افتاد.

به گزارش اعتماد آنلاین، با شکایت شهروند مشهدی مبنی بر کلاهبرداری از وی در سایت دیوار رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

با توجه به اظهارات این زن مشخص شد وی با رویت آگهی گاز فردار اقدام به واریز مبلغ 500 هزار تومان بیعانه کرده و پس از واریز وجه شخص فروشنده آگهی خود را حذف و پاسخگوی تماس خریدار نبوده است .

با بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد عامل ایجاد آگهی جعلی، شکات و پرونده‌های باز دیگری نیز دارد. در ادامه سرنخ‌هایی از کلاهبردار حرفه‌ای بدست آمد و طی تعقیب و مراقبت‌های ویژه پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و او با هماهنگی قضایی متهم حین ارتکاب جرم و پولشویی دستگیر شد.

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در این باره گفت: متهم دارای 7 فقره سوء سابقه با همین ترفند است. او با سوء استفاده از بستر سایت‌های آگهی محور نظیر دیوار اقدام به درج تصاویر کالاهای مورد نیاز شهروندان کرده و در ادامه با دریافت مبالغی از 50 هزار الی 3میلیون تومان به عنوان بیعانه دست به کلاهبرداری زده است.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد : مجرم در جهت رسیدن به اهداف خود جرایم دیگری از جمله پولشویی و تغییر منشاء وجوه کلاهبرداری شده از جمله خرید کارت‌های عابر بانک از افراد معلوم الحال مرتکب شده و در همین رابطه تعدادی پرونده متشکل از پولشویی تشکیل شده است.

پست بعدی

گران‌ترین تیم لیگ برتر ایران مشخص شد+ جدول

ش سپتامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| با پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی و بسته شدن تیم‌های لیگ برتر می‌توان به بررسی عملکرد هرکدام از آنها پرداخت و یکی از مواردی که مورد توجه قرار می‌گیرد میزان هزینه تیم‌ها و ارزشگذاری بازیکنانی که در اختیار دارند است. به گزارش خبرورزشی، سایت معتبر ترنسفرمارکت که معتبرترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000