ادعای عجیب یک روزنامه:‌ اینستاگرام تعطیل می‌شود؛ به پلتفرم‌های مطمئن داخلی مهاجرت کنید

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به صداوسیما در گزارشی مدعی تعطیل شدن اینستاگرام در آینده نزدیک شده و تلاش کرده کاربران ایرانی اینستاگرام را قانع کند که حضور در پلتفرم‌های داخلی به نفع آنان است!

روزنامه جام جم نوشت: در روندی طبیعی و عادی از ابتدای شکل‌گیری اینترنت، شاهد طلوع و غروب ستاره‌های زیادی در آسمان فناوری دنیا هستیم. هیچ بعید نیست با روند فعلی و خروج روزافزون کاربران به شبکه‌های مشابه، روزی خبر اعلام تعطیلی اینستاگرام منتشر شود.

رویه‌های جهانی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در دنیا را به این نتیجه رسانده است که یا باید با افزایش مستمر هزینه‌ها به شکل دایمی بخشی از بساط کسب و کارشان را به شبکه‌های مکررا نو ظهور برده و قبلی‌ها را تعطیل کنند، یا آنکه بستر کارشان را به پلتفرم‌ها و سایت‌های مطمئنِ داخلی و متکی به خود قرار دهند.

پر واضح است که استفاده از شبکه اینستاگرام برای کسب‌وکارهای ایرانی بسیار پرریسک است و مهاجرت به پلتفرم‌ها و سایت‌های داخلی با توجه به مزیت‌های متعدد اعم از سرعت بالاتر، نرخ ارزان‌تر دسترسی و برخورداری از انواع تسهیلات و معافیت‌هایی که در راه است، به صرفه‌تر و مطمئن‌تر است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سوییس تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران را بررسی می‌کند

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال و اعلام کرده است. در این خصوص اداره فدرال امور اقتصادی وزارت اقتصاد سوییس به این خبرگزاری گفته است که در حال بررسی اجرایی کردن این تحریم‌ها است. سوییس با وجود اینکه عضو اتحادیه اروپا نیست،‌ تا کنون برخی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000