فروش پودر استخوان خوراکی اصفهان

 از آنجا که اغلب افراد جامعه از کمبود کلسیم در بدن خود رنج می برند و این کمبود کلسیم در میانسالی و سنین بزرگسالی سبب مشکلاتی چون آرتروز زانو، پوکی استخوان، پوسیدگی استخوان فک، پوسیدگی دندانها و غیره می شود.

درحال حاضر بهترین پودر استخوان اصفهان برای فروش و عرضه بصورت عمده در شهرهای اصفهان، شیراز و تبریز تولید می شود و به مراکز فروش شهرستانهای دیگر ارسال می شود در روش پیوند استخوان بصورت معمول از پودر استخوان به منظور آنتریک بیشتر رشد یاخته های بنیادی در دهان افراد استعمال می شود تا سبب شود که استخوان تازه ایی در پیرامون دندانها ایجاد شود. 

پودر استخوان به منظور انجام ایمپلنت دندان در دندانپزشکی به کار می رود بدین صورت که برای انجام ایمپلنت دندان حتما نیاز است که استخوان فک دارای توان و قدرت کافی برای انجام این کار داشته باشد پوسیدگی استخوان فک و فرسایش استخوان در افراد همه سنینی ممکن است اتفاق بی افتد و در مواقعی که یک دندانپزشک متوجه می شود استخوان فک توانایی لازم را برای انجام ایمپلنت ندارد لازم است که حتما از روش پیوند استخوان استعمال شود.

فروش پودر استخوان

از جمله کاربردهای دیگری که پودر استخوان دارد این است که از آن برای مواردی مانند: افزایش میزان طول، بهبود فرآیند رشد و با جایگزین کردن بخشهایی از استخوان استفاده می شود که ممکن است در اثر تصادف از بین رفته باشند، پس از اینکه پیوند استخوان انجام شد میزان خون رسانی به استخوان بیشتر می شود و باعث تحریک میزان رشد آن می گردد. اگر دندانپزشکان قبل از کاشت ایمپلنت از پیوند پودر استخوان یا پودر صدف استفاده کنند باعث جوش خوردن سریع تر اتصالات استخوان فک می گردد، همچنین تاثیر مثبتی در ترمیم شدن استخوانهایی که شکسته اند نیز دارد. 

به دلیل بالا رفتن میزان تقاضای افراد فروش پودر استخوان افزایش پیدا کرده است و افراد می توانند آن را تهیه و از آن استفاده کنند. بیشترین کاربردی که این محصول دارد برای ایمپلنت دندان و بالا بردن تراکم استخوانهای فک می باشد که باید در قسمتی که فرد دندان خود را از دست داده انجام شود، برخی از انواع پودرها جهت پیوند استخوان فک استفاده می شوند تا نواقص موجود در آن برطرف شود.

پودر استخوان خوراکی

یکی از محصولاتی که برای دام بسیار مناسب است پودر گوشت طیور و استخوان خوراکی می باشد که پرورش دهندگان دام بیشتر از این محصول برای تغذیه حیوانات استفاده می کنند. برای تولید پودر استخوان از دو روش انجام می شود که در روش استخوانها را درون دیگهای بزرگ پر از آب قرار می دهند و بعد از پختن استخوانها، چربیها از آن جدا می شود و در مرحله بعد استخوانها خشک می شوند و در نهایت به وسیله دستگاه های قوی خرد کن استخوانها را خرد و آسیاب می کنند و تبدیل به پودر می شود.

در مرحله دوم استخوانها را در دستگاهی به نام اتوکلاو می ریزند و با توجه به مراحلی که به وسیله بخار و فشار استخوان را پخت می کنند و این عمل باعث می شود تا چربیهای تمامی استخوانها از هم جدا شود. همچنین استخوانها از طریق این مراحل خشک می شود و در نهایت نوبت به خرد کردن و آسیاب کردن استخوانها می شود که در نتیجه پودر استخوان به دست آید. یکی از نکاتهایی که باید در زمینه نگهداری صحیح پودر استخوان رعایت کنید و از فاسد شدن جلوگیری شود این است که حتما باید در جاهای خنک و خشک و به دور از نور خورشید باشد.

یکی دیگر از روشهایی که برای تولید پودر استخوان خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد روش غیر صنعتی است که در ادامه به آن می پردازیم. در این نوع روش استخوانها را خشک می کنند و بعد از جمع آوری در یک مکان، مواد سوختنی در آن اضافه می کنند و آن را آتش می زنند و در نهایت استخوانها را بطور سوخته آسیاب می کنند.

لازم به ذکر است که بهترین دما بین ۱۵ تا ۲۵ درجه است و تاریخ انقضای آن حدود ۴ ماه می باشد که باید این نکات رعایت شود.  تمامی نکاتها باید رعایت شود تا محصول بدون هیچ آسیبی به دسترس خریداران برسد و بدون هیچ مواد فاسد شدنی و غیر قابل مصرفی برای تغذیه دام استفاده شود.

پست بعدی

قیمت دراور لباس ام دی اف اصفهان

د اکتبر 17 , 2022
جالب است بدانید که امروزه دراورها پایه ثابت اتاق خوابهای شما هستند چرا که وظیفه آنها حفاظت از وسایل شما و مرتب سازی و جداسازی لباس و جوراب کالج شما از یکدیگر می باشد و هر شخص با توجه به ابزار و وسایل های شخصی که دارد دراوری جداگانه برای خود دارد. […]

ممکن است بپسندید

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000