کی‌روش: سردار آزمون را برای بازی با انگلیس می‌خواهم

اعتمادآنلاین|

کارلوس کی‌روش، مربی توانبخشی تیم ملی را راهی آلمان کرده و از او خواسته تا شروع جام جهانی در کنار مهاجم تیم ملی باشد و سردار آزمون را برای مسابقات آماده کند.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی تیم ملی بعد از گزارشات پزشکی دریافت کرده از وضعیت این بازیکن و هم چنین مشورت با پزشکان به این نتیجه رسید که سردار آزمون تا شروع جام جهانی وضعیت مطلوبی برای همراهی تیم ملی پیدا خواهد کرد اما برای اینکه همه کارهای سردار آزمون زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی باشد و کاردلسوزانه تر انجام شود، از میکائیل مربی توانبخشی تیم ملی درخواست کرده راهی آلمان شود و از نزدیک ناظر و مجری تمرینات توانبخشی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران باشد.

کارلوس کی‌روش خطاب به میکائیل گفته که سردار آزمون را برای بازی با انگلیس می‌خواهد و باید او را برای این بازی آماده کند.

میکائیل موریرا با همین نیت راهی سرزمین ژرمن‌ها شده است و تمرینات اختصاصی سردار آزمون را زیر نظر گرفته است. این دو به زودی راهی کمپ اسپایر خواهند شد تا تمرینات خود را در این کمپ ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | اظهارات عجیب کریمی قدوسی: می‌خواستند مهدی هاشمی را در اوین بکشند!

س اکتبر 18 , 2022
کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در اظهار نظری عجیب گفت: دستگاه‌های امنیتی از قبل به مراکز مهمی که احتمال ایجاد التهاب و آشوب در آنها وجود داشت، دستورالعمل دادند و در زندان اوین هم یگان امنیتی کاملاً در آمادگی بود. در این حادثه فردی با چاقو خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000