مراکز خرید رزین اکریلیک را بهتر بشناسید

اعتمادآنلاین|

یکی از پرکاربردترین محصولات پلیمری چسب و رزین آکریلیک می ‌باشد که دارای انواع مختلفی است خرید رزین اکریلیک با قیمت مناسب در سایتهای فروش معتبر به‌ راحتی انجام می‌گیرد. باید در هنگام خرید رزین اکریلیک یا چسب بلوک به چندین نکته مهم توجه کنید انواع و اقسام مدلهای متفاوت در اندازه‌ های مختلف به شما ارائه می ‌شود که کاربردهای بسیار متفاوتی دارد ابتدا باید نوع مصرف خود را دقیق برای فروشنده توضیح داده و سپس چسب متناسب با آنها انتخاب کنید. برای مصارف خانگی لازم است تا با مشاورین و کارشناسان این امر ارتباط بگیرید و محصول موردنظر خود را با اطلاع کامل و دقیق خریداری کنید این محصولات پلیمری در واقع به ‌صورت دائمی و موقت هستند انواع چسبهای رزین آکریلیک دائمی خاصیت استحکام فوق ‌العاده بالایی دارند.

امروزه در صنعت چسب پایه پلیمری پیشرفتهای بسیار زیادی حاصل شده ‌است و صنعتگران توانسته‌ اند تا با انواع مختلف و درجه یک آن را تولید کنند و به بازار فروش عرضه کنند. که با استقبال بسیار زیادی نیز مواجه شده ‌است این محصولات در انواع بسیار مختلفی بسته ‌بندی می‌ شود و اندازه ‌ها و شکلهای بسیار متفاوتی دارد تا مصرف‌کنندگان محصول مورد نیاز خود را بتوانند خریداری کنند. چسب رزین اکرلیک قابلیت چسبندگی فوق ‌العاده بالایی دارد و همچنین به ‌سرعت و بسیار عالی عملیات چسبندگی و اتصال را انجام می‌ دهد این محصولات پلیمری و شیمیایی می ‌توانند.

رزین اکریلیک پودری

با به کارگیری رزین اکریلیک پودری گام بزرگی برای توسعه ی ملاتهای تک جزیی برداشته شد. از آنجایی که ملاتهای خشک فاقد آب هستند، بسته بندی در پاکت انجام می شود و حجم موثر بیشتری نسبت به ملاتهای دو جزیی قابل حمل است از این رو آسیبها و هزینه های حمل و نقل کاهش می‌ یابد. با استفاده از ملاتهای خشک خطای انسانی در هنگام اختلاط بسیار کاهش می یابد زیرا اختلاط قبلا در محل کارخانه انجام شده است. لاتکسهای از جنس این ماده، امولسیون ذرات پلیمری اکریلیک در آب هستند و با این حال مواد اکریلیک امولسیونی می توانند با مواد بهبود دهنده کراس لینک برقرار نمایند اما مکانیزم اصلی برای تشکیل فیلم رنگی و یا پوششهای ساخته شده از نوع لاتکس می باشد. لاتکس با تبخیر آب می تواند

2

فیلمهای مقاوم و با ماندگاری بالا تولید نماید. ویسکوزیته ی این نوع رزین به محتوای مواد جامد، میانگین وزن مولکولی پلیمرهای موجود و توزیع وزن مولکولی بستگی دارد و وقتی میانگین وزن مولکولی یکسان باشد، توزیع وزن مولکولی باریک تر و ویسکوزیته نیز کمتر است و برای محتوای جامد یکسان، میانگین وزن مولکولی پلیمر بالاتر و ویسکوزیته نیز بالاتر می باشد.

مقدار اسیدیته نشان دهنده ی تعداد گروه های کربوکسیلیک اسید موجود در کوپلیمر است و تعداد گروه کربوکسیل بر خواص چسبندگی رزین در چسب سرامیک و حلالیت موجود در آب تأثیر دارد و هرچه مقدار اسید بیشتر باشد، تعداد گروه های کربوکسیل نیز بیشتر است. برای بهبود خواصهای بر پایه ی آب، آنها را معمولا با بافرهای اسیدی و یا بازی خنثی می نمایند. در طول فرمولاسیون پوشش ممکن است پی اچ تغییر یابد و پراکندگی ناپایدار و منعقد شود و اگر پی اچ اولیه اسیدی باشد، در صورت افزایش پی اچ در طول فرمولاسیون رنگ، احتمال انعقاد ذرات وجود دارد. اگر پی اچ بازی باشد، پراکندگی معمولاً می تواند پی اچ بالاتر را تحمل کند اما در مقادیر پی اچ پایین دوام نمی آورد.

رزین اکریلیک خالص

مقاوم ترین نوع مواد پلیمری رزین اکریلیک خالص بر پایه اکریلیک تشکیل شده است که در زیر مجموعه خود گروه های مختلفی را در بر می گیرند. همان طور که اشاره کردیم مواد اولیه و ترکیبی انواع رزین متفاوت بوده که یکی از نمونه های ان ترموپلاستیک، لاتکس و رزینهای متصل شده متقاطع می باشند. راحت ترین نوع رزینها بر پایه آب می باشد که می توان به راحتی و سریع در آب حل کرد و به راحتی از آن استفاده کرد. نمونه بعدی این رزینها بر پایه حلال می باشد که باید در مواد حلال خاص و یا مخلوطی از حلالها ترکیب شوند تا بتوان از آن استفاده کرد. نوع دیگری از رزینها در صنایع چسب استفاه می شود که با ان می توان چسبهایی با کیفیت بالا را ساخت. این نوع از محصولات می تواند با رزینهای مصنوعی و یا طبیعی ساخته شوند و از قدرت چسبندگی بالایی بهره ببرند.

3

رزینهای مصنوعی را که همه با ان آشنا هستیم رنگی زرد دارند و از نوع حلال با الکل بوده و می توان ان را با الکل حل کرد. محصولات طبیعی به رنگ شفاف بوده و تونایی حل شدن با آب را دارند و قیمت بالاتری نسبت به محصول دیگر دارند. انواع رزینهای اکریلیک در کارخانه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای بسته بندیهای گوناگون و قیمتهای مختلف می باشند. این محصولات در صنایع مختلف استفاده می شوند و بیشترین فروش محصولات را چسبهای رزین آکریلیک داشته که بر سه نوع مختلف تولید می شوند. این محصولات تشکیل شده از متیل اکریلیک می باشند که دارای قدرت بالای چسبندگی بوده و بلا فاصله بعد از استفاده سفت می شوند. رزینها در سه نوع مختلف تولید می شوند که به نامهای مایع، خمیری و نواری تقسیم بندی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خبرگزاری قوه قضاییه: آقای دایی! مستندات کشته شدن دختر اردبیلی را ارائه دهید

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| علی دایی همانطور که تاکید کرده است، عضو هیچ فرقه و گروهی نیست و دغدغه مردم را دارد، اما باید این نکته را مد نظر قرار دهد که یکی از اهداف پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب، سوء استفاده از احساسات مردم و ویرانی ذهن و جان ایرانیان است. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000