هم در قانون‌گذاری و هم در اجرا باید سازوکار‌های ناکارآمد را کنار گذاشت

اعتمادآنلاین|

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: هم در عرصه قانون‌گذاری و هم در اجرا باید با واقع‌بینی وارد میدان شد و سازوکار‌های ناکارآمد را کنار گذاشت و از سیاست‌ها و برنامه‌های اثربخش‌تر استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، سیداحمد زرهانی گفت: صیانت از ارزش پول ملی که مکرر در کلام رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است اهمیت دارد، زیرا موج‌های سرکش تورم و فقر ذاتا تشنج آفرینند.

او افزود: البته جریان‌های برانداز بین المللی هم در موج سواری مهارت دارند. در مردم‌سالاری دینی، مطالبات و اعتراضات باید به دور از اغتشاش و تخریب اموال عمومی از مجاری قانونی بیان شود و البته میزان کارآمدی این مجاری و سازوکارها هم قابل سنجش و بازنگری و اصلاح‌اند. مجلس خانه ملت است و نمایندگان باید هوشمندانه با قانونگذاری به اصلاح امور و تحقق خواسته‌های مردم همت گمارند

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کلاهبرداری بزرگ با آگهی جعلی اجاره خانه

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| فردی که با درج آگهى جعلی اجاره خانه در سایت دیوار از ۷ نفر کلاهبرداری کرده بود، به دام افتاد. به گزارش اعتماد آنلاین، در پى شکایت یکی از شهروندان مبنى بر کلاهبردارى فردی ناشناس از طریق درج آگهی دروغین، پیگیرى موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا ویژه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000