حمایت AFC از اینفانتینو

اعتمادآنلاین|

جیانی اینفانتینو از سال ۲۰۱۶ سکان ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا را برعهده دارد.

به گزارش ایسنا، اینفانتینو قصد دارد که خود را برای انتخابات پیش روی فیفا نامزد کند و کنفدراسیون فوتبال آسیا از همین اکنون حمایت خود را از این چهره سوئیسی اعلام کرد.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از اینفانتینو به خاطر حمایت‌های که از فوتبال آسیا داشته است تشکر و اعلام کرد که AFC در انتخابات پیش روی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال از اینفانتینو حمایت خواهد کرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قاره آسیا و کشور قطر برگزار خواهد شد و اینفانتینو بارها به حمایت از قطر پرداخته است و این باعث شده تا کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم حمایت خود را از او در انتخابات ریاست فیفا اعلام کند.

رئیس کنونی فیفا در واکنش به جام جهانی قطر گفت: قطر به همه وعده‌های خود عمل کرده است. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهترین نسخه جام‌جهانی خواهد بود. این جام‌جهانی برای آشتی و اتحاد در جهان است و از همه در قطر جدای از رنگ و نژاد و مذهب و ملیت استقبال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | روایت رئیسی از تعجب مسئولین یک کشور از تولید تجهیزات اتاق عمل توسط نخبگان ایرانی

س اکتبر 18 , 2022
رئیس جمهور در دوازدهیمن همایش ملی نخبگان گفت: دولت با همه امکانات برای رفع مشکلات و نیاز کشور در خدمت نخبگان میباشد. بسته کامل اتاق عمل را به عنوان یک هدیه برای یکی از کشورهای همسایه بردم و مسئولین آن کشور از تولید تجهیزات اتاق عمل توسط ایران متعجب بودند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000