بسیج امکانات آبفا خوزستان برای آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

اعتمادآنلاین|

محمدرضا کرمی نژاد امروز، ۸ خردادماه در حاشیه بازدید میدانی از محل حادثه متروپل آبادان اظهار کرد: از ابتدای شروع حادثه در کنار ارائه خدمت به مردم شریف استان، آبفا خوزستان همه امکانات خود را از قبیل ماشین آلات سنگین و اکیپ های حوادث آب و فاضلاب را برای کمک به آواربرداری در ساختمان متروپل بسیج کرده و آماده هر نوع همکاری است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین ادارات آبفا آبادان و خرمشهر در آماده باش کامل بسر می برند و اکیپ های شیفت به صورت شبانه روزی امکانات لازم را در اختیار فرمانده میدان قرار داده اند و تاکید شده برای کمک نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: پیکورسنگین، بیل مکانیکی، تانکر ۱۵ هزار لیتری و انواع الکتروپمپ تحویل فرمانده میدان در شهرستان آبادان شده است که برای آواربرداری از آن استفاده شود و اکیپ های عملیاتی آب و فاضلاب برای تخلیه آب های سطحی و حوادث در محل حضور مستمر دارند و عملیات به صورت دائم انجام می شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: با اقدامات انجام شده آبرسانی به مناطق روستایی استان که دچار بحران کم آبی هستند در حال انجام است، چرا که دولت مردمی عزمی راسخ برای حل مشکلات خوزستان به ویژه در بخش آب فاضلاب و آبرسانی روستاها جزم کرده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون آبرسانی به ۱۶۰ روستا در مناطق مختلف استان خوزستان به پایان رسیده و این در حالی است که سال گذشته یک هزار و ۱۰۱ روستای خوزستان آبدار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: با همکاری دولت و مساعدت وزیر نیرو یکی برنامه‌های شرکت آبفا استان آبرسانی به ۲ هزار و ۶۱۲ روستا است که پیش بینی می‌شود تا سال آینده اجرای آن‌ها به پایان برسد و تلاش ما این است تا پایان سال جاری روستای بدون آب در خوزستان وجود نداشته باشد.

پست بعدی

پیش‌بینی‌ها از افراد زیر آوار مانده در متروپل

ی مه 29 , 2022
آبادان – استاندار خوزستان گفت: ۳۸ نفر به عنوان مفقودی در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان در سامانه از سوی خانواده ها ثبت شده بود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000