مسیح علی نژاد گفت “قلبم داره می ترکه” ولی کسی تحویلش نگرفت

مسیح علی نژاد گفت "قلبم داره می ترکه" ولی کسی تحویلش نگرفت

ایران نوشت:مسیح علینژاد که به عنوان عامل سرویس‌های خارجی همواره سعی در ایجاد دوقطبی‌های اجتماعی کاذب در جامعه ایران داشت، در آشوب‌های اخیر کاملاً در حاشیه قرار گرفت.

درحالی که این عنصر ضدانقلاب انتظار داشت به پاداش خوش‌خدمتی‌ها به سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به عنوان رهبر اغتشاشات معرفی شود، اما در نهایت رسانه‌های وابسته به جریان‌های ضدانقلاب در یک رقابت آشکار و چشم و هم چشمی‌های پنهان، او را به حاشیه رانده و عناصر جدید دیگری را جایگزین او کردند.

به نظر می‌رسد سودای غنیمت و فراهم بودن زمینه برای جذب پول از سرویس‌های خارجی پس از این آشوب‌ها، دلیل اصلی کنار زدن علینژاد بوده است. این امر سبب شد علینژاد تقلای بیشتری از خود نشان دهد تا شاید جایگاه ازدست رفته خود در ضدیت با ملت ایران را به دست بیاورد، اما این تقلاها با واکنش منفی کاربران مواجه شد.

از جمله در شب وقوع شورش در زندان اوین، علینژاد در توئیتر ادعا کرد که از وضع زندانیان ناراحت است و نوشت: «قلبم داره می‌ترکه.» کاربران اما در واکنش، به دیدار اخیر مقامات امریکایی با جمعی از فعالان ضدایرانی حامی تحریم از جمله نازنین بنیادی اشاره کردند که علینژاد جایی در این دیدارها نداشته و به نوعی کنار گذاشته شده است.

23302

پست بعدی

انتشارات کوچکی که خانه برندگان نوبل است

س اکتبر 18 , 2022
ایسنا نوشت: انتشارات فیتزکارالدو هنوز ۱۰ ساله نشده است و تنها ۶ کارمند تمام‌وقت دارد اما از زمان تأسیس، سه نفر از نویسندگان آن برنده جایزه نوبل ادبیات شده‌اند. هنگامی که «ژاک تستارد» در سال ۲۰۱۴ شرکت انتشاراتی خود را راه اندازی کرد، نامی را را انتخاب کرد که نشان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000