عاطفی هستم و این موضوعی غیرقابل تغییر است/ فتح‌الله‌زاده می‌تواند مربی دلخواه خودش را بیاورد

اعتمادآنلاین|

بعد از برکناری سردار آجرلو از مدیریت باشگاه استقلال ساپینتو مربی پرتغالی این تیم به علی فتح الله زاده اعلام کرده که می‌تواند مربی دلخواه خودش را به استقلال بیاورد. او که از رفتن آجرلو از استقلال ناراحت است گفته او مدیرعامل شفافی بوده است.

به گزارش خبرورزشی، ساپینتو که در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرده بود صحبت‌های جالبی انجام داده است که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*آقای دکتر آجرلو از اول خیلی شفاف بود. از اول می‌دانست که مدیریت و راه و روش من چجوری است. ایشان و من مسیری را رفتیم که هردو می‌خواستیم. کار کردن با ایشان خیلی ارزشمند بود و از اینجا برایشان بوسه می‌فرستم و متاسفم.

*دیروز می‌خواستم بروم! وقتی یک مدیرعامل می‌آید و با شماست و می‌رود؛ شما باید به مدیران جدید فرصت بدهید که انتخاب کنند. من هم اینجوری هستم و خواهم بود.

*آجرلو گفتند که نمی‌توانی بروی، باید بمانی و لطفا کمک کن این قهرمانی را ببریم. او مرد بزرگی است و فقط مردان بزرگ این کار را می‌توانند بکنند. به خاطر ایشان نمی‌توانستم تیمم را تنها بگذارم.

*نهایتا من را متقاعد کردند که بمانم. امروز هم با مدیران جدید بودم. یک مدیرعاملی بودند که هفت قهرمانی داشتند و باشگاه را خوب می‌شناسد، باتجربه است و یک صحبت خیلی خوبی داشتیم.

*ایشان گفتند شما مربی من هستی و من می‌خواهم شما بمانی، من هم‌ گفتم می‌خواهم بمانم ولی در قسمت مدیریتم یک‌سری قوانین دارم؛ مثلا نمی‌خواهم کادرفنی‌ام را عوض کنم، نمی‌خواهم کسی بیرون برود و نمی‌خواهم کسی اضافه شود.

*بعضی وقت‌ها به بازیکنانم می‌گویم که آرام باشید و الان باشگاه این را نیاز دارد. باشگاه‌های بزرگ، پرسپولیس، سپاهان و… همه مشکلات دارند؛ نحوه‌ای که با مشکلات مواجه می‌شوید و حل می‌کنید؛ مهم است.

*بعضی وقت‌ها خونسردم و بعضی وقت‌ها بیشتر عاطفی می‌شوم. این بحث را قبول می‌کنم و نمی‌توانم عالی بشوم. از این بازی‌ها زیاد داریم و در زندگی شماست، بعضی وقت‌ها مردم این را نمی‌فهمند.

*من نمی‌روم که خوش بگذرانم، می‌روم که برنده شوم حتی اگر ۹۰ درصد افراد مرا دوست نداشته باشند. نمی‌خواهم وقتی که لیاقتش را ندارم ببرم. من هیچوقت به هیچ شخص، داور و مربی‌ای اهانت نکردم.

*به کمیته انضباطی رفتم، خیلی دوستانه بودند توضیح دادم که جریان چه بوده، قبول کردند که تحریک شده‌ام. گفتند سعی کنید خونسرد باشید. وقتی جریمه را دیدم گفتم این چی است؟

*من با تمامی داوران ارتباط خوبی دارم ولی تا الان با من منصف نبوده‌اند، نه با من نه با تیمم. در صدر جدول هستیم ولی اختلاف امتیاز بیشتری باید داشته باشیم.

*ما لایق صدر جدول بودیم و خیلی کار کردیم. سخت کار خواهیم کرد و خیلی جدی کار می‌کنیم و امیدوارم داوران با ما بهتر و منصف باشند.

*اگر قهرمان بشوم، در رختکن موهایم را می‌زنم. اما با ماشین صفر نه، چون خیلی بدقیافه می‌شوم.

*تنها چیزی که تا الان من را ناراحت کرده رفتار دستیار مربیان بوده است. نمی‌دانم کمیته داوران چرا جریمه مناسبی را در نظر نمی‌گیرد. من دو بار این موضوع را تجربه کرده‌ام.

*من تا الان به هیچ کس بی احترامی نکردم. دستیار تیم نساجی به من بی احترامی کرد. برایم خیلی مهم نیست. ما نمی‌دانیم کیست و با من می‎خواست شناخته شود، ولی باید در جایگاهش می‌بود و به سرمربی خودش کمک می‌کرد.

*آخرین مرتبه‌ای که اخراج شدم گفتند که دستیاران گل‌گهر رفته‌اند و به داور گفته‌اند که به ما توهین شده و نمی‌دانیم پرتغالی بوده یا انگلیسی. این یک جوک است. چطور می‌شود سرمربی یک تیم را به دلیل حرف دستیار یک تیم دیگر بیرون کنند؟

*شما قرار است با انگلیس، ولز و امریکا بازی کنید. من فکر می کنم مردم باید به تیم‌شان اعتقاد داشته باشند و تیم ملی را حمایت کنند ولی نباید انتظار داشته باشند که صعود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چند میلیون‌ ایرانی کتاب خواندن را رها کردند؟

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| فقط سرانۀ زمان مطالعه نیست که در سال‌های اخیر بیش از یک ساعت کاهش پیدا کرده و بررسی میزان افرادی که در ایران به مطالعۀ کتاب‌های غیردرسی می‌پردازند نیز نشان می‌دهد که حدود چهار درصد از آن‌ها (حدود سه میلیون نفر) این کار را کنار گذاشته‌اند. به گزارش ایسنا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000