توطئه ها و سرمایه‌گذاری عظیم دشمن خللی در توسعه کشور ایجاد نمی کند

اعتمادآنلاین|

سید محمد حسینی در هفدهمین جلسه شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان های دولتی که به منظور تحلیل حوادث اخیر و آشنایی با برنامه های سید صولت مرتضوی تشکیل شده بود، اظهارداشت: وزیر پیشنهادی از خصوصیات ارزشمند و سوابق و تجربیات قابل توجهی برخوردار است و انتظار می رود با توجه به دغدغه مشترک دولت و مجلس با انتخاب ایشان این وزارتخانه سامان بیابد.

​به گزارش فارس، معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی از خصوصیات صولت مرتضوی اظهارداشت:

*ایشان از جمله مدیرانی است که سلسله مراتب مدیریتی از سطح بخشداری، معاونت فرمانداری، فرمانداری، مدیرکلی، تا استانداری، معاونت سیاسی وزارت کشور، شهرداری کلان شهر مشهد و معاونت اجرایی ریاست جمهوری را بر اساس شایستگی طی کرده است و از تجربیات ارزنده‌ای در حوزه های مختلف برخوردار است.

*مرتضوی همچنین در آستان قدس رضوی، بیناد مستضعفان، قوه قضائیه مدیریت در سطوح بالا داشته و عضو هیات مدیره برخی شرکت های اقتصادی و اجرایی بوده است و بدون حاشیه نزدیک به سه دهه توفیقات خوبی در خدمت به مردم داشته است.

*امروز برخورداری مدیران ارشد از سواد رسانه ای موضوعی ضروری است و با توجه به اینکه دشمنان بیشترین تمرکز خود را روی بهره برداری و سوء استفاده از عملکرد رسانه ای مسئولین قرار داده اند اشراف ایشان در این حوزه، ویژگی مثبتی محسوب می شود.

*ایشان به دلیل خصوصیات اخلاقی و بواسطه مسئولیت معاونت اجرایی رئیس جمهور تعامل گسترده و نزدیکی با همه نمایندگان مجلس برقرار کرده بود و آثار این تعامل را می توان از علاقه مندی نمایندگان به ایشان مشاهده کرد اما به هر حال باید با جدیت در تبیین کارنامه موفق و توانمندی ایشان برای راهبری این وزارت خانه که خود دولت کوچکی است، اقدام کرد.

*آشنایی مرتضوی با ظرفیت های استان ها و مناطق مختلف کشور به واسطه سفرهای استانی و ماموریت هایی که در پیگیری روند اجرای مصوبات سفرها داشته و شناخت نیروهای انقلاب و نیز مورد اعتماد و امین رئیس جمهور بودن نیز از جمله ویژگی های ممتازی است که می تواند در اداره هرچه بهتر وزارت خانه مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاثیرگذار باشد.

*دشمن از پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و برنامه تحولی دولت مردمی نگران است. اما توطئه های دشمن و سرمایه‌گذاری عظیم آنها خللی در تداوم خدمت به مردم و مسیر توسعه کشور ایجاد نخواهد کرد.

همچنین سید صولت مرتضوی نیز در این نشست گفت:

*دولت و مجلس به عنوان دو رکن اساسی در حل مشکلات مردم عزم و همت خود را جزم کرده اند و البته دشمنان و بدخواهان ملت ایران نیز با استفاده از روش های مختلف از جمله القای اختلاف بین قوا و انحراف افکار عمومی تلاش می کنند در این اراده و عزم دولت و مجلس خدشه وارد کرده و آن را ناکام بگذارند که البته با درایت و هوشیاری مدیران و دلسوزان نظام راه به جایی نخواهند برد.

*حرکت رئیسی و دولت ایشان نجات کشور از گرفتاری ها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و دشمن فعالیت رسانه ای همه جانبه و هجوم فرهنگی گسترده ای براه انداخته تا مسائل اجتماعی و برخی اعتراض ها را به اغتشاش و آشوب تبدیل کند، لذا باید با حفظ هوشیاری و شتاب بخشیدن به روند فعالیت های دولت در خدمت به مردم، طراحی های شوم دشمنان را ناکام بگذاریم.

*هیچ شبهه ای در رابطه با مسائل اقتصادی و مالی در زندگی ام وجود ندارد و آماده ام صادقانه و شفاف به هر سوالی درباره سوابق اجرایی و کارنامه کاری ام پاسخ دهم.

*همچون مدیریت های گذشته برای اداره وزارتخانه بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عموم نمایندگان تعامل خواهم داشت.

*در مورد اینکه گفته می شود چهره سیاسی هستم، باید بگویم که اساسا مبنای حکمرانی سیاست است، سیاست را به معنای تدبیر مُدُن می دانیم و سیاست ما به فرموده شهید مدرس عین دیانت ما است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انتقاد تند از ذوالنوری:کاش «حرف نزدن» بلد بودید! / حرف‌های‌تان درباره گشت ارشاد و حجاب ، بنزین روی آتش احساسات ملت است

د اکتبر 17 , 2022
مسعود فروغی سردبیر روزنامه‌ فرهیختگان نوشت:مگر رهبر انقلاب نگفت موضوع حجاب و بد حجابی نیست؟ در شرایط ویژه رسانه‌ها جلوتر از کارکرد ایجابی می‌توانند منبع پمپاژ حال منفی شوند و بخاطر همین تمام صاحبان تریبون که رسانه دارند یا به آن دسترسی دارند باید مراقب باشند. در این وانفسای روزگار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000