توضیحات فرمانده انتظامی تهران درخصوص نحوه شهادت مامور نیروی انتظامی در حادثه اوین

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم لطفی پور از نحوه شهادت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایرنا، از سایت پلیس، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم لطفی‌پور، جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین به درجه شهادت رسید با تبریک و تسلیت این حادثه، گفت:

*در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

*در قاموس ایثار و مجاهدت، شهادت پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص و برگزیده خود که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش می کنند، عنایت می‌کند.

*این شهید در راستای برقراری نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان عازم ماموریت شده بود اما در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگر در مسیر رسیدن به محل به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.

*در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استوار یکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.

*این موارد عزم و اراده ما را در دفاع از امنیت جامعه و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب بیشتر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

65 دانشگاه ایرانی در جدیدترین رتبه بندی تایمز

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز دوشنبه 25 مهر در صفحه شخصی خود در توییتر از حضور 65 دانشگاه ایرانی در رتبه بندی تایمز خبر داد. به گزارش فارس، سخنگوی دولت نوشت: «۱-با ثبت اولین نور تلسکوپ رصدخانه ملی ایران، آخرین گام یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های علمی ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000