نعمت‌الله ستوده درگذشت

اعتمادآنلاین|

نعمت‌الله ستوده، هنرمند پیشکسوت موسیقی و سرپرست سابق گروه رادیو اصفهان در سکوت خبری دار فانی را وداع گفت. احمدرضا درّی، از دوستان نزدیک این هنرمند گفت: مرحوم استاد نعمت‌الله ستوده، هنرمند پیشکسوت موسیقی و نوازنده نی و سه‌تار بود که روز گذشته ساعت ۲ بامداد به دلیل بیماری و کهولت سن فوت کرد و صبح دیروز نیز به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، درّی با بیان اینکه آشنایی او با مرحوم ستوده به حضور در یکی از محفل‌های موسیقیایی خانه شاطر رمضان بازمی‌گردد، ادامه داد: استاد ستوده مردی وارسته و بی‌نظیر و بی‌ریا بود، نمونه‌ای از ویژگی او همین است که وصیت کرده بودند در زمان فوتشان هیچ‌گونه مراسمی برای او برپا نشود و حتی خاک‌سپاری او را نیز اعلام نکنند تا مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود. حتی وصیت کرده بود که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده نشود و به همین دلیل به وصیت این استاد وارسته عمل شد.

او گفت: استاد ستوده بازنشسته آموزش‌وپرورش بود و در کنار آن به فعالیت در زمینه موسیقی و نواختن نی و سه‌تار نیز می‌پرداخت و مدت‌ها در کنار دیگر بزرگان عرصه موسیقی در برنامه گل‌ها نیز فعالیت داشت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

۷۱ خودروی خارجی دیگر به مزایده گذاشته می‌شود

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ۷۱ خودروی خارجی که از مزایده اول خودروها باقی‌مانده بود، از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت به فروش می رساند. به گزارش ایرنا، «صاحب حجتی» گفت: از هشت صبح فردا (۲۶ مهرماه) علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه اول آبان‌ماه به سامانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000