رایزنی‌های کره جنوبی با «رابرت مالی» و «مورا» درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها

اعتمادآنلاین|

وزارت خارجه کره جنوبی جمعه (۱۹ اوت) از گفت‌وگوهای تلفنی پشت سر هم معاون وزیر امور خارجه این کشور با «رابرت مالی» و «انریکه مورا» مذاکره‌کنندگان ارشد ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام، خبر داد.

به گزارش فارس و به نقل از خبرگزاری «یونهاپ»، طبق بیانیه این وزارتخانه، «چو هیون دونگ» با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و انریکه مورا میانجی اتحادیه اروپا گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه‌ای داشت تا در جریان جدیدترین پیشرفت مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) قرار بگیرد.

طبق این گزارش، در این گفت‌وگوهای تلفنی، چو بر حمایت سئول از احیای برجام تاکید و ابراز امیدواری کرد که توافق بتواند به حل و فصل مسائل معلق کره جنوبی در ارتباط با ایران کمک کند.

پست بعدی

امکان مبادله پول از طریق غیر بانکی بین ایران و قطر

ج آگوست 19 , 2022
اعتمادآنلاین| امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به مناسبت برگزاری جام جهانی 2022، پنج نمایشگاه معرفی کالاهای ایرانی در زمینه های مواد غذایی، فرش و صنایع دستی، مبلمان و لوستر، دکوراسیون، مصالح ساختمانی، پوشش و مد اسلامی، هتل داری و کترینگ و خدمات فنی و مهندسی طی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000