وضعیت سیستان‌و‌بلوچستان عادی است/ آمارهای مورد وثوق حکومت را بپذیریم

اعتمادآنلاین|

حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل درباره آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان و برخی اخباری که از این استان در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این مطالب، مطالب جدی و مهمی نیست. یکسری عناصر هستند که ارتباط با ضدانقلاب داخلی و خارجی دارند و به این مطالب دامن می‌زنند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی دهمرده را در ادامه می خوانید:

*این اشخاص می‌خواهند بگویند ما اعتراض داریم حال این‌که این افراد چه کسانی هستند، چه کاره‌اند و چه اقداماتی انجام می‌دهند، بر همه مشخص است.

*وضعیت استان عادی و معمولی است و تعدادی تحریک‌‌کننده ضدانقلاب وابسته داخلی و بیشتر از خارج از کشور این رفتارها را انجام می‌دهند. آنچه که مهم است، این است که دستگاه‌ها وظیفه خودشان را انجام دهند. این مردم نیستند که در سیستان و بلوچستان به خیابان می‌ریزند بلکه ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند.

*درباره آمار تعداد افراد کشته شده در وقایع اخیر سیستان و بلوچستان آمار دقیق را دستگاه‌های امنیتی باید اعلام کنند.

*جاهای مختلف هرکسی متناسب با ذائقه خودش عدد می‌سازد اما یکسری منابع رسمی مانند وزارت کشور و در بعضی مواقع سپاه و یا نهادهای دیگری که مورد وثوق حکومت هستند آمار را بیان می‌کنند که ما باید آن را بپذیریم.

*فضای مجازی ضدانقلاب داخلی و خارجی اعداد گسترده مطرح می‌کند تا یک مقداری اوضاع و احوال را بد جلوه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

آمریکا تبادل زندانیان را منوط به احیای برجام کرده بود

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) ۲۵ مهر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت. به گزارش ایلنا، کنعانی اظهار داشت: روند برای اجرای توافق تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا مهیا است، با آمریکا پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000