حضرات از اتاق‌های دربسته خارج شوند، نارضایتی فراوان جامعه را می‌‌بینند

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم، مسئولان توصیه کرد از اتاق‌های سربسته خود خارج شوند تا به عمق نارضایتی‌ها در جامعه پی ببرند.

به گزارش جمهوری اسلامی، درست است که باید اغتشاش را از اعتراض جدا دانست ولی آیا نباید به سخن معترضین اعتنا کرد؟ اگر قرار است صف اعتراض‌ کنندگان از صف اغتشاشگران جدا شود، راهکار اساسی اینست که مطالبات برحق و قانونی آنان برآورده شود. عدم اقدام برای حل بعضی مشکلات اقتصادی را چگونه می‌توان شنیدن سخن معترضان دانست. مردم می‌خواهند زندگی کنند. حتی اگر مسائل سیاسی و حقوق شهروندی و بسیاری از مطالبات دیگرشان را هم کنار بگذارند، آنچه بر سر سفره‌شان می‌آید را که نمی‌توانند نادیده بگیرند. چرا به این واقعیت ملموس معیشت مردم توجه نمی‌شود؟ چرا با زبان ملایم همانگونه که در شأن مردم است و در توصیه‌های قرآنی آمده با معترضین سخن گفته نمی‌شود؟

هرچند از سخنان این روزهای مسئولین اینطور فهمیده می‌شود که به نظر آنها همه چیز بر وفق مراد است و هیچ مشکلی برای زندگی راحت وجود ندارد، ولی واقعیت این نیست. اگر حضرات از اتاق‌های دربسته تصمیم‌گیری‌ها خارج شوند و از حقوق و مزایای ویژه خود بگذرند و در میان مردم و هم‌سطح با مردم درآمد داشته باشند و با ادارات به مثابه افراد عادی فاقد رانت و جایگاه مسئولیتی مراجعه کنند، به این واقعیت پی خواهند برد که نارضایتی در جامعه فراوان است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

میرسلیم:عقب مانده‌های از انقلاب، با تحلیلهای القائی و سپس خودارضائی ،دلخوش نکنند

د اکتبر 17 , 2022
بهتر است به جای دوزخی شدن، در خدمت #انقلاب و اصلاح انحرافات قرار گیرند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000