وزارت دفاع بلاروس تعداد نظامیان روسی مستقر در مینسک را اعلام کرد

اعتمادآنلاین|

با توجه به تهدیدات روسیه علیه غرب و حمایت بلاروس از این کشور، مقامات بلاروس سخت نگران درگیری اروپا و حمله به خود برای فشار بیشتر به روسیه شدند. از این رو روسیه تعدادی از نیروهای نظامی خود را در بلاروس مستقر کرد تا در صورت حمله به این کشور از مواضع کشور متحد خود دفاع کند.

​به گزارش فارس، وزارت دفاع بلاروس درباره شمار نظامیان روسیه که در قالب نیروی مشترک منطقه‌ای وارد این کشور شدند، اعلام کرد که قرار نیست تعداد نظامیان روسیه در بلاروس از ۹ هزار نفر فراتر برود.

منابع رسانه‌ای از مینسک پایتخت بلاروس خبر دادند که وزارت دفاع بلاروس روز یکشنبه (امروز) درباره تعداد این نیروها توضیحاتی ارائه داد.

روز شنبه (دیروز) رسانه‌ها خبر دادند که نیروهای نظامی روسیه در قالب نیروی مشترک منطقه‌ای با بلاروس وارد این کشور شدند. پیشتر، الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس خاطر نشان کرد که کشورش در پاسخ به وضعیت جدید، تدابیر ضد تروریستی در پیش گرفته و استقرار نیروی مشترک منطقه‌ای با روسیه را در سمت غرب شروع کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بحران بی سابقه کمبود نیرو در ارتش داریم

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| بحران بی سابقه کاهش نیرو در ارتش کانادا مقامات این کشور را نگران کرده است. ژنرال وین ایر، رئیس ستاد کل ارتش کانادا هشدار داد نیروهای مسلح کانادا به دلیل کمبود بی سابقه نیرو برای محافظت و دفاع از این کشور دچار ضعف هستند. به گزارش ایسنا، به نقل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000