چگونه یک بازنشسته مدیرعامل استقلال شد؟

اعتمادآنلاین|

پس از انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، این بحث بوجود آمد که او با وجود بازنشستگی چگونه به این سمت انتخاب شده است.

به گزارش تسنیم، فتح‌الله‌زاده بازنشسته تأمین اجتماعی است و از این سازمان مستمری دریافت می‌کند. وزارت ورزش و جوانان از سازمان تأمین اجتماعی استعلام گرفته که فتح‌الله‌زاده می‌تواند مدیرعامل استقلال شود یا نه که این سازمان پاسخ داد منعی برای این موضوع وجود ندارد. در واقع بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند مشغول به کار شوند با این شرط که با شروع فعالیت‌شان، حقوق‌شان قطع شود. این شرایط در مورد فتح‌الله‌زاده هم صدق می‌کند و وی دیگر نباید از سازمان تأمین اجتماعی مستمری دریافت کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کمیسیون امنیت ملی به حادثه اوین ورود می‌کند

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| ابراهیم عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی اتفاقات شب گذشته در زندان اوین خبر داد. به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز به بررسی اتفاق شب گذشته زندان اوین می پردازند. وی درباره اینکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000