کدام میوه‌ها گران شدند؟

اعتمادآنلاین|

اسدالله کارگر آخرین وضعیت بازار میوه، سبزی و صیفی را تشریح کرد و گفت: در پنج هفته اخیر افزایش قیمتی در بازار میوه رخ نداده است، زیرا میوه‌های تابستانی و زمستانی مکمل هم شده‌اند و تنوع میوه نیز نیاز است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: میوه‌های تابستانی هنوز در بازار است و از آن طرف میوه‌های نوبرانه‌ زمستانی مانند نارنگی، پرتقال، انار و لیموشیرین با قیمت‌های مناسب وارد بازار شده‌اند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی استان تهران اضافه کرد: تنها قیمت موز از ۳۵ هزارتومان به ۴۵ هزارتومان در میدان مرکزی میوه و تره بار رسیده که البته اعضای صنف فروشندگان نیز این کالا را بدون سود عرضه کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: در برخی از صیفی‌جات از جمله خیار، کاهو و سبزی مشکلاتی وجود داشت که منجر به افزایش قیمت شده بود، زیرا محصولاتی که در فضای باز کاشته می‌شوند به دلیل محدودیت منابع آبی در تابستان امکان کاشت مجدد آنها، بالافاصله وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گزارش کمیسیون شوراها درباره مرگ مهسا امینی قرائت شد + متن گزارش

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| کمیسیون شورا و امور داخلی کشور در گزارشی با تاکید بر این‌که «هیچ‌گونه» ضرب و جرح و برخورد فیزیکی در مواجهه، انتقال و استقرار مهسا امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است، تاکید کرد که فوت مهسا امینی براثر برخورد فیزیکی، ضرب و شتم یا اصابت هرگونه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000