انتقام‌گیری پلید خواستگار شکست‌خورده از دختر جوان

اعتمادآنلاین|

پسر جوان بعد از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش دست به انتقام‌گیری غیراخلاقی زد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در اینستاگرام اقدام به تهدید، توهین و انتشار تصاویر شخصی او کرده است بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا غرب استان تهران قرار گرفت.

کارشناسان پس از ثبت اظهارات دختر جوان، اقدامات اولیه را آغاز کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پیج مذکور جعلی و هدف از اینگونه اعمال تخریب وجه شاکی در بین دوستان و آشنایان بوده است.

پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا شهرستان ملارد متهم که خواستگار پیشین شاکی بود شناسایی و به پلیس احضار شد. او ابتدا منکر ایجاد صفحه جعلی شد اما در نهایت طی مواجهه با ادله موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار ندامت کرد.

متهم گفت: سالها قبل خواستگار شاکی بودم و به دلیل اینکه مشکلاتی روحی داشتم، او حاضر به ازدواج با من نشد و این موضوع باعث شد از او کینه به دل بگیرم و در نهایت انتقام گرفتم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سریال های «پوآرو» و «شرلوک هولمز» برای نابینایان آماده می‌شود

ی اکتبر 16 , 2022
ایسنا نوشت: تهیه‌کننده «رادیو فیلم»، برنامه‌ای که سال‌هاست از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود، درباره‌ فعالیت‌های این برنامه و اثرگذاری‌اش در میان مخاطبان به گفت‌وگو پرداخت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000